Powered By Blogger

onsdag 31 oktober 2012

Ehumm...för stor?

Jo, Parkasen med det krångliga namnet dök upp igår, supersnabbt levererat av Country-dreams. Jag beställde en 3:a och den är stor som ett hus... Eller? Har inte vant mig vid att det är kallt och att behöva ha bylsiga jackor och så är jag så in i bänken trött på det här jackproblemet nu! Har hållit på hela hösten och köpt och sålt jackor som varit konstiga i storlek. Nu vill jag bara att det problemet ska vara löst Så, vad tycker ni? Kan jag ha den här?




Varm och gosig är den :) Lär inte frysa i denna. Läste någonstans att detta var en höstjacka men det tycker inte jag - helt klart en vinterjacka. Skulle svettas ihjäl om jag gick ut med den nu.

Japp - jag är redo för domen :)

Ha en fin kväll!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Liker den masse:) Har den selv. Syns den ser for stor ut til deg. Du kunne sikkert hatt den i str 2.

    SvaraRadera
  2. Superfin! Blir ännu mer sugen på en sån jacka nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte den ser så stor ut, men det känner du nog bäst själv. Testa med en tjockare kofta under, så vet du hur det blir när det blir riktig kallt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den ser lite bylsig ut men det beror väl på vad du vill ha under som avgör om du ska gå ner i storlek. Fin är den!
    kram

    SvaraRadera
  5. Är det en moscowjacka? Eller oddmolly? Tycker du kan gå ner en storlek, ledsen om jag ger dig problem med det svaret men jag vill vara ärlig när du frågar. Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Tack alla fina för era synpunkter. Uppskattas verkligen! Har mailat CD och hoppas på att de har en tvåa kvar. Ska se om jackan finns i stan så jag kan prova innan.

    Nilla - Det är en Odd Molly jacka men glömmer namnet på den hela tiden, krångligt namn är det..

    Kramar allihop!

    SvaraRadera
  7. Du är fin i den! Jag tycker inte att den ser stor ut, vinterjackor jan ju inte sitta slimmat om man vill få plats med kofta under... Tack för hjälpen med min efterlysning! Kram Janina

    SvaraRadera
  8. Tack! Har provat en tvåa nu och den var mycket bättre och även den med plats över till en tjock tröja Så jag byter :) men hade tvåan varit lite liten hade jag behållit denna. Kram

    SvaraRadera