Powered By Blogger

måndag 15 oktober 2012

Grizzlybus och lägesstatus

Ja jag är en usel bloggare för tillfället. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu och några dagens hinns inte fångas av kameran heller innan de åker av. Är mest mysstassar  och PWstassar som är på och dem kan ni få slippa att se :)

Grizzly däremot, är det full fart på! Hans senaste nöje är att dra ut alla mina finskor ur garderoben så fort han får en chans...


Och varje morgon ser det ut så här vid bokhyllan. Ingen idé att ställa in böckerna :))


Ja och här är busen himself, i full fart med att busa med mina scarfs scarfsfransar. Han flyger efter mig när jag går omkring med den på mig :)


Inte världens roligaste inlägg det här heller men förutom Grizzlybuset och lite vanligt hemmaplock- och fix så hade jag en ovanligt skön PW i idag. Det doftade ljuvligt i Slottsskogen och det var riktigt härligt. Hade förväntat mig en blöt och trist promenix men som sagt, det var riktigt skönt. En fika efteråt också såklart :) Mitt livselixir just nu :)

Ha en fin måndag!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Ja garderober verkar vara helt oemotståndliga :)Jag känner mig också lite off just nu - i morse glömde jag att ta dagensbild och nu är det mörkt och spöregnar. Fy fy fabian! Och nya regnkappan???? Hemma i hallen :(
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Det är kanske den mörka hösten, även om jag gillar den...Åh vad jag önskar att jag hade en fin regnkappa :) Behövligt och piggar säkert upp :) Kram på dig med!

    SvaraRadera
  3. Jag håller bara med, det händer inte värst mycket här heller. Att det är mörkt på morgonen och nästan mörkt när vi kommer hem är tortyr, och jag brukar inte vänja mig heller.
    Garderober är visst det bästa som finns för de flesta katter:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja mörkret är en bov hur mysigt det än är... Jag har ju iaf möjlighet att gå ut på dagen då det är som ljusast. Garderober är hur kul som helst :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi jag har inte heller någon dagens lust nu, att fota är ju svårare nu när det är mörkare också! Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis det blir mörkt med en gång nästan. Ha en fin kväll du med och njut av hotellfrukosten imorgon :) Kram

      Radera
  6. Det är väl årstiden, som många säger, det är därför jag försöker pyssla. Var är julmusten förresten?? ;) Klemar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är pyssla jag ska börja med kanske :) Julmusten befinner i magen och bilden i kameran :) Jag segade ihop framför tvn :p Den får komma med imorgon :) Kramar i massor till dig med!

      Radera
  7. Duktig kisse;) Det verkar som halva Blogglandia lider av nån slags höstdepression nu. Går väl över vad det lider! Kram

    SvaraRadera
  8. Ja han lider inte av någon höstdepression inte :) Hoppas att solen kommer och lyser upp dagarna lite. Kram

    SvaraRadera