Powered By Blogger

tisdag 30 oktober 2012

Bloppishint och dagens

Nu kommer några riktigt fina Mollysar till salu i superfint skick! Allt är i stl. 2 förutom den lila silkeklänningen/linnet (Keyhole) som är i stl.3. Lägger ut en gruppbild nu och så kommer bloppisen imorgon. Men om någon är intresserad redan nu så maila mig på marieskoog65@gmail.com

Från vänster är det Colbert tunic SÅLD!, A-one silk camisole, Keyhole dress, Ohh short slip dress och en superfin ullkjol från Living tenfold-kollektionen. Såld!



Dagens goa ( hade på mig den en stund iaf ) är mjukaste tröjan i hela universum - chamonix knit sweather, hittad på Freeport och jag har en 3:a då jag ville ha den lite rymlig.
 Till mina Pleasejeans i tabacco, enwrapme jersey top och Primebootsen as usual.


Ha en fin tisdag!
Kramar!


 

6 kommentarer:

  1. Vad snygg den är din nya tröja!! Skulle jag inte tacka nej till, resorna blir färre o färre för oss. Får glädjas med er andra istället, inte fel det heller!
    Du gör som jag, säljer av med jämna mellanrum. Har en hel del här som väntar på bli fotograferade för T, när det nu blir..
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är underbar! Hoppas det vänder snart...blir inga resor här heller men en tur till Freeport blev det idag :) Om det ska in något måste något/några ut - så enkelt är det. Och det är ganska hälsosamt tror jag (för min del). Då tänker jag till ordentligt, dessutom finns det inte utrymme för köp om jag inte säljer. Ha en skön kväll du med! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit och fasen också att jag missade Colbert, fast plånboken är ju glad förstås... vi har skitväder här idag, helt i ordning med årstiden. Klem och fin kväll

    SvaraRadera
  4. Tack :) Ja den var det lite rusning på :) Idag har det varit jättefint här men det blev en tur till Freeport i stället för PW, får ta igen det imorgon. Kram och fin kväll till dig med!

    SvaraRadera
  5. Oj vad du rensar! Chamonixen är himla fin! Kram

    SvaraRadera
  6. Super lækker outfit :-) Lækre Primeboots :-)
    God tirsdag aften... Kram Tina

    SvaraRadera