Powered By Blogger

onsdag 31 oktober 2012

Fotoutmaningen dag 1 & 2

Jo jag hakande på Josannes fotoutmaning men lyckades tvärslockna vid sjutiden med värmeljus brinnande och allt :P Tur att min dotter trillade in här på nattkröken och fick släckt dem... Det är verkligen konstigt med min sömn. Antingen sover jag inte alls eller också sover jag för mycket!

Slänger ut gårdagens bilder idag istället och passar på att lägga ut dagens med. Ska till läkaren senare idag och det brukar bli en segdragen historia.

Igår var det mycket åkande. Först spårvagn...


Sedan pendeltåg...
 

...för att besöka Freeport och där denna goa fick följa med hem :)
 

Tisdagen började långsamt och när jag vaknat till liv gick jag iväg till ett av mina favvofik för att äta lite frukost...
 
 och sedan gå min runda. Idag gick det sådär - muskelinflammationerna börjar göra sig påminda igen :/ Kanske därför jag blev så trött igår. Brukar bli det när det kör igång...


 Gick (som alltid) förbi denna skogsdunge som alltid ser lite magisk ut...

Höll på att gå iväg för tidigt till läkaren. Har ställt om alla klockor förutom den i hallen och givetvis är det den som jag gått efter idag... Tur att jag upptäckte det! Nu är den fixad också iaf.

Japp, dags för lite te och sen (i rätt tid) bär det iväg till läkaren.

Ha en fin dag! 
Kramar!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar