Powered By Blogger

måndag 29 oktober 2012

Fungerer

Har världens träningsvärk i både rumpa, vader, baksidan av lår och tom lite i magen efter gårdagens runda med nya PW-skorna. Måste väl betyda att de fungerar :)

Hittade en kul bild men värktabletten är för huvudvärken som knappast kan gå för träningsvärk. Visserligen tänker jag mycket men det är nog knoppen van vid :)

 
Idag öser regnet ner OCH det är kallt! Blåser gör det dessutom. Då kan man ju knappast bege sig ut på en runda om man har en förkylning i kroppen - eller? ;) Bra att ha något att skylla på :))

Städ och tvätt blir det däremot. Roligare än så blir det nog inte idag för min del idag...

Ha det så gott det går en måndag som denna! 
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Håller med dig, stanna inne i ställe för att ta en PW i detta vädret om du har känningar av förkylning.
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dumt att utmana ödet med tanke på hur lätt jag blir sjuk i vanliga fall. Men blir så rastlös... Är van vid att ta mina rundor nu...Kram

      Radera
  2. Absolut är det skorna. Kul att det fungerar... !
    Kramar och ha en skön dag inne :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja känns jättebra - träningsvärk är bra värk :) Kramar och du med!

      Radera
  3. Najs med lite träningsvärk:) Här regnar och blåser det som bara den, inte ens jyckarna vill gå ut...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Japp :) då vet man att det gör verkan. Likadant med mina katter. Vanligtvis älskar de att gå ut på balkongen, men inte idag... Kram

    SvaraRadera
  5. Träningsvärk är den enda bra värken! Kallt som f-n har det varit här med......Kram

    SvaraRadera
  6. Man kan inte ge sig ut i 30 graders värme heller. Skönt att ha nåt att skylla på ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojoj är det så varm där!! Fast hellre det :) Men ligga och flyta i havet, inte sporta :) Alltid bra att ha något att skylla på ;) Kram och ha en underbar resa!

      Radera
  7. Nu blev jag ruggigt sugen på de där skorna. Får nog ge mig in till stan i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Passa på nu när det är halva priset! de är verkligen super! Kram

      Radera