Powered By Blogger

söndag 7 oktober 2012

Krispig söndag :)

Fast starten var sirapsseg... Har kommit in i någon konstig sömnrytm vilket inneburit att jag vaknade i gryningen igår och trodde då att jag skulle sova som en stock i natt, men icke, somnade i gryningen och vaknade vid elva! Jobbigt när det blir så. Men efter att ha hasat omkring här en stund och försökt vakna innan hela dagen försvunnit så tog jag mig äntligen ut. Och ute var det heeelt underbart! Hög och klar luft och lite lagom kyligt :) Men om jag kände mig som en betongklump första tredjedelen av promenaden så blev jag som en gasell i sinnet och kanske möjligtvis en älg i benen sen.

En god kaffe fick avsluta det hela och nu är jag hemma igen - Uppfriskad!

Dagens huvudlösa - Fick väja fötterna eller huvudet och ja ni ser vad jag valde :) Allt utom Pleasejeansen och Primebootsen är Odd Molly idag :)


Nu kom Grizzly med gosblicken :) Få ägna mig lite åt honom :)

Ha en fin söndag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Ja i dag har vädret varit alldeles underbart. Nu gillar jag hösten:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag med :) Hösten när den är som bäst! Kram

    SvaraRadera
  3. Hösten är ok just nu - bara så ni vet :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och idag ännu en vacker dag :) Kram

      Radera
  4. Fin du är och krama Grizzly från mig!
    kram

    SvaraRadera
  5. Åhh, det låter underbart! Visst har vi haft några fina höstdagar. Kram

    SvaraRadera
  6. JA nu har hösten varit riktigt vacker och skön. Hoppas det håller i sig ett tag till. Kram

    SvaraRadera