Powered By Blogger

torsdag 25 oktober 2012

Helt galet väder



Idag har det blåst, varit solsken och haglat om vartannat och mitt i allt detta har jag promenixat omkring på Botaniska och Änggårdsskogen. Så himla fint där och mysigt att gå omkring i sällskap av en vän som jag känt sedan långt tillbaka men inte träffat på igen förrän helt nyligen. Lite kul med livet ibland - man vet aldrig vad som döljer sig bakom hörnet :) Cyklat har jag gjort också! Backe upp och backe ner på ren vilja, för några cykelmuskler verkar inte finnas kvar och PW-musklerna sitter nog någon annanstans.

Och på tal om PW så var planen att hämta mina nya vintertoningsskor idag... men nu har det omväxlande vädret slagit över till total hagelstorm och inte en solglimt i sikte så får se hur det blir med det...

Ja, något mer att säga har jag nog inte nu.

Ha en fin dag!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Hagel - nej fi fan - håll dig inne med en bok istället!
    Kram

    SvaraRadera
  2. En liten hagelskur i solsken var kul men hagelstorm - urk! Blir inne och lagar en god soppa och sen bok :) Kram

    SvaraRadera
  3. Här har det varit skånskt väder: Blåsigt och rått =(

    SvaraRadera
  4. Inte så kul det heller... Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, helt tokigt har det ju varit idag och inte klokt någonstans ju! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tokigt var rätta ordet! Hösten är kommen! Eller är det vintern :/ hemska tanke. Kram

      Radera
  6. Svar
    1. Får hoppas det blir uppehåll idag. Ska ut och åka buss till Ikea med dottern. Kram

      Radera
  7. Galet här med, hoppas det lugnar ned sig..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ok, det låter verkligen inget vidare med vädret, ska inte klaga då på att vi "bara" har regn på tvären och halv orkan. Klem och fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var fint i början och lite kul med en hagelskur i solskenet men sen....kallt och vidrigt. Regn på tvären och orkan låter lika illa. Kram och ha en fin fredag!

      Radera