Powered By Blogger

måndag 22 oktober 2012

Positiva veckan och Egotrip till salu!

Den här veckan kommer bli himla bra tror jag :) Massa kul att se fram emot och ett nytt handfat förhoppningsvis :) Inte dumt!


Jo så har jag märkt att jag och Egotrip short wrap i silky pink, stl. 2 inte riktigt kommer överens så den får flytta vidare. Använd en gång och är i nyskick! Nypris: 1699:- Mitt pris 1200:-  NU 1050:-Inkl frakt.
Normal i storlek.
Reserverad!


Dessutom finns det ett par Mollysar kvar HÄR!

 Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Nu ska jag ta tag i dagens PW :)

Ha en fin dag!
Kramar!





10 kommentarer:

  1. Hej din toka!
    Ska du sälja den koftan som var så snygg på dig???
    För stor för mig, annars hade ryckte den direkt.
    Hoppas att det ordnar sig med handfatet idag och ha en skön PW!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hopp :)) jag har märkt att jag väljer bort den hela tiden och den blir bara hängande... Synd att du inte kan ha den.. Imorgon hoppas jag på :) det var det senaste budet iaf! Har det gott! PW:n var superbra idag! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med positivitet! Den har redan smittat av sig. Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt! Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Men vad skönt med positiv energi. Nu håller jag tummen för handfatet..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja det var ju tur att jag tankade lite positiv energi innan helvetet brakade loss med Iphonen! Det där med att starta om är visst en bra grej - Innan man gör massa annat dumt... men nu har det löst sig och jag är tillbaka i mitt positiva tänkande :) Kram

    SvaraRadera
  7. Ska du sälja Egotripen? För liten för mig tyvärr:( Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Ja den har bara blivit hängande...Men får se hur det går. Kram

    SvaraRadera
  9. Smile. Hoppas det håller i sig hela veckan. :)
    kram

    SvaraRadera
  10. :))) Hoppas jag med :) För dig med :) Kram

    SvaraRadera