Powered By Blogger

torsdag 11 oktober 2012

Bloppis!

Här kommer lite godingar från Odd Molly. I priset ingår frakt med posten. Alla plagg är i mycket fint skick!

Snygga vita jeasansen med broderier på benen. I tjockt jeanstyg som funkar även på vintern. Stl 2 och med mycket stretch. Använda ett fåtal gånger.

700:-
Reserverade!


Nylon parker coat i almost black med brunt lurvigt foder och ceriserosa foder i ärmarna. Köpt nyligen av mig på fb men den är lite för stor. Stl. 3. I mycket fint skick!

1400:-
SÅLD!

Rib jersey tank i porselain stl 3 ( passar en stl  2-3) använd ett fåtal gånger.

450:-


Fina Classicloggan. OBS: Min bild är lite mörk.


Fin tunika från Soverign-kollektionen. Stl. 2. I fint begagnat skick.
400:-


Lite krås och knäppt med en knapp framtill.


Baksidan


Fina loggan.


Några ytterligre plagg är på funderingsstadiet och kommer isf läggas ut efter hand.

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com


Ha en fin kväll!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Jag läste din kommentar om att withlove kanske sticks. Du får hojta om du provar den:) Lycka till med bloppisen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra Hilde! Kanske imorgon...Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag önskar att jag fick på mig dom vita jeansen!! Kram

    SvaraRadera
  4. Synd! De hade varit super på dig! Kram

    SvaraRadera