Powered By Blogger

torsdag 4 oktober 2012

Relief - Och en studie i mysbus

Jag var livrädd för att det skulle göra vansinnigt ont när bedövningen släppte. Men, istället känner jag bara lättnad. Visst gör det ont men inte som innan då det kunde komma smärtstötar som nästan fick mig att kräkas de sista dagarna. Ibland är det nog så att man inte fattar hur ont det gör förrän efteråt. Har varit med om det en gång förut då jag hade fruktansvärd tandvärk och känslan efteråt när värken försvann var obeskrivligt skön. Riktigt så är det inte nu men bra mycket bättre :)

Idag trängde Loui och Grizzly ihop sig på samma stol och myste men det tog inte lång tid förrän det blev bus istället :))

Mys...


och bus...
 



Och sedan fick min tå sig en omgång också iklädda världens snyggaste mystrumpor ;) Tån var välpaketerad och bedövad så jag kände ingenting.
 

Japp, nu blir det fortsatt mys med bok och tv. Rätt skönt ibland.

Ha en fin kväll!
Kramar!


13 kommentarer:

  1. Men vad skönt att tån verkar må bättre nu. Det låter verkligen inte skönt det du varit genom. Är handfatet i orden nu?
    Katterna är hur söta och gosiga som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteskönt! Men det kommer ta tid innan de är läkt... Han skulle rings när han fått tag i något Jag ha små möbler i bandrummet så det måste vara ett litet handfat, möjligt att det är beställningsvara. Får hoppas han hör av sig snart! Mmm..mysingar :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojoj vad vad slant på tangenterna där... :)) Sorry men det går väl att läsa ändå. Kram

      Radera
  3. Söta kissepissar:) Och jag hoppas verkligen att tån blir bra nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är underbara :) Ja det hoppas jag med. Kram

      Radera
  4. Sötaste skruttkatter vad fina de är. Och hoppas nu det läker bra och fint. Förstår att du känner lättnad.
    Många kramar
    <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mina gullegryn :) ja här ska det pysslas och skötas om lilla stortån, inget jag ser fram emot men det måste göras. Otrolig lättnad verkligen att slippa vansinnesvärken. Ska testa att gå min runda idag :) Massa kramar! <3<3<3

      Radera
  5. Svar
    1. JA de är så goa och mysiga :) Kram

      Radera
  6. Ja man vänjer sig ju vid smärta och det blir ett "normaltillstånd".
    Skönt att den släppt.
    Finekissarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja får hoppas det blir bra nu. Mysingarna :) Kram

      Radera
  7. Håller med, finns inget bättre än när smärtan släpper! Hoppas det läker fort nu.

    Sötaste kissarna - hoppas Berit och Elon kan göra så en dag... Tack för kattpeppet förresten!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag med. Det kommer de göra fortare än du anar :) det är ett år mellan mina och det var lite tufft i början, blev extra mycket kel med Loui så han inte skulle känna sig utanför :) Det kommer gå jättebra! Kramar

      Radera