Powered By Blogger

fredag 12 oktober 2012

BLOPPIS!


Lite Mollysar kvar efter gårdagens bloppis som jag nu sänkt priserna på.

I priset ingår frakt med posten. Alla plagg är i mycket fint skick!
Rib jersey tank i porselain stl 3 ( passar en stl  2-3) använd ett fåtal gånger.

450:- Nu 400:- 300:-



Fina Classicloggan. OBS: Min bild är lite mörk.


Fin tunika från Soverign-kollektionen. Stl. 2. I fint begagnat skick.
400:- Nu 300:-


Lite krås och knäppt med en knapp framtill.


Baksidan


Fina loggan.


Knappen är uppknäppt här.



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!





6 kommentarer:

  1. Hej snygging!
    Jag bara älskar den lila tanning knit och ska spana efter en till mig. Och kanske en till grannen.
    Kramar och ha en fin fin fredag

    SvaraRadera
  2. Hej själv snyggelisnygg :)
    Älskar den med. Är nog min vinterfavorit :) Lycka till i jakten! Kramar och ha en mysig fredag!

    SvaraRadera
  3. Hej! =)

    Kan man få se tunikan på??

    KRAM!! /Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hopp :) Den är normal i storlek. Ska försöka få till en bild när jag vaknat till lite :)
      Kram

      Radera
  4. Åhh, ja! Visst var det kallt idag. Jag hade en läkartid tidigt imorse och tänkte gå dit, men höll på att frysa ihjäl ju! Kram

    SvaraRadera
  5. Och idag verkar det vara ännu kallare, brrrr... Hoppas det blir sol och klart senare. Kram

    SvaraRadera