Powered By Blogger

måndag 8 oktober 2012

Upp och hoppa

Nu har jag legat som i dvala några timmar och känner mig faktiskt lite piggare :) Ska strax bege mig till kvartershaket och få i mig lite mat och kika lite på en fotoutställning på samma gång. Det är en kompis till min dotter som ställer ut, ska bli kul att kika på hennes bilder.

En trött jag som kvällen till ära inviger Twistme jumper i Ruby. Moahh så mjuk den är :) Medallion tank och svarta Pleasejeans till.


Helt underbar och passar till massor som jag redan har.  Passade på att fynda den på FOLK när det var rea där. Jag har stl 2 på min.


Nu kurrar min mage högljutt efter mat. Bäst att bege sig!

Ha en fin kväll!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Visst är den mjuk och snygg. Jag tror det är mitt bästa köp denna hösten. Hoppas maten smakar.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen underbar. Mmm.. det var jättegott! Kram

      Radera
  2. Ja, det är en supertröja! Älskar mina två!!! Och som du säger, passar till det mesta!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag! Hade inte sagt nej till en naturfärgad heller :)) Den är perfekt att ha över det mesta. Kram

      Radera
  3. Åh vad fin den är i ruby! Är sugen på en Twistme men vet att jag förmodligen skulle använda den dåligt, kan inte jobba i såna stickade plagg tyvärr. Skulle bli alldeles luden....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan tänka mig att hår skulle fastna lätt. Jag är också sån att kläderna jag har måste vara användbara i många lägen. Har inte råd att köpa något som bara är fint längre (tyvärr). Kram

      Radera
  4. Den är bara så snygg! Fotoutställning är alltid kul, hoppas du sen får en natt med ordentligt sömn, så irriterande när den biten inte funkar ju. Klemisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag slog till när den var lite billigare :)) Jag har sovit som en stock inatt äntligen! Hörde inte ens när sonen kom hem inatt. Han skulle inte komma förrän i morgon så jag undrade yrvaket vem det var som rotade i köket imorse.
      Blev förälskad i ett foto av Älvsborgsbron by night :) Problemet är att jag inte vet var jag isf skulle ha den... Har dåligt med väggar. Kramar

      Radera
  5. Ursnygg tröja! Kul med utställning, hoppas att du hade en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tackar :) Håller med :)) Jättefin utställning, hon är verkligen duktig. Stadstema med bilder mest från Barcelona och en del Göteborg och Oslo vad jag kunde se. Det var mysigt och goda vällagade Pizzor på Italienskt vis ( så som de ska vara). Kram

    SvaraRadera