Powered By Blogger

fredag 19 oktober 2012

To be continued...

Jag gick upp okristligt tidigt för att vara klar med alla badrumsbestyr innan Handsfatsmicke skulle komma med det nya handfatet. Hur kunde jag tro att det skulle gå så lätt?? Inte Mickes fel iaf för han ringde ifrån Frej och talade om att inget handfat hade kommit... Tisdag är nästa bud. Under tiden fortsätter mitt handfat se ut så här:

Med nyfiken Grizzly i ena hörnet :)


Ja, så stay tuned... (hehe så himla många bra uttryck det finns på engelska:))

Ha en fin fredag!

Provtagning och klippning ska jag väl på gjort i alla fall!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Visst blir man glad o lycklig när sådana samtal kommer..!! Ja ja, men tisdag är ju inom räckhåll ändå!
    Läste om din Coolwool dress tidigare. Så perfekt du fick tillbaka den o den ynka summan för att få den hel o fin är ju bara så bra!! Hade framme min också just igår, konstarerade snabbt att den får allt bo kvar här med!
    Hoppas du får en vacker höstdag o skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja....Mitt i allt ihop var det lite skönt att jag bara kunde ligga kvar i lugn och ro och sippa på mitt kaffe :) Swisch så är det tisdag! Ja vilken tur att den gick att fixa, och så billigt. Underbart att du också har en, den är så fin.
    En vacker och skön fredag till dig med! (har precis varit ute på en moppetur till VC i regnet...) Kramar

    SvaraRadera