Powered By Blogger

söndag 30 september 2012

Kräftskivestassen

Oj nu har jag kommit av mig helt med bloggandet och även om det varit behövligt så känner jag att det är dags för en dagens :) Kräftskiva/födelsedagskalas blir det. Sonen och kusinen fyller nästan samtidigt och de ville fira gemensamt. Ska bli jättekul och gott!

All over silk dress och merino leggings. Min svarta Timeout åker på med. Primeboots på fötterna, de enda jag kan ha på mig pga tån som inte blivit bra ännu.  Men det är bra tåviftsutrymme i dessa.


Ber om ursäkt för den röriga bakgrunden men  den ena garderobsdörren har gått sönder (också!), eller rättare sagt uppghängningskrokarna. En sak till att fixa :))

Ha en fin söndagskväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Snyggt! Ha det riktigt trevligt på festen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin, fint! Mycket nöje :) Klem

    SvaraRadera
  3. Snygg som attan! Den sidentrasan skulle sitta fint:) Kram

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket alla fina :) Det var en jättemysig kväll och alla var nöjda och glada :) Kramar

    SvaraRadera