Powered By Blogger

fredag 7 september 2012

En skön fredag

Hade en riktig slowstart idag. För att sedan ta en skön promenad längst hamninloppet och möta upp fina Monika. Följde med henne på läkarbesök (som gick bra) och sedan tog vi en fika och blev sittande i flera timmar. Så mysigt! Därefter fick jag skjuts till djuraffären för kattsandsinköp och blev avlämnad hemma. Så himla skönt att slipa släpa på den tunga sanden.

Dagens stass blev fina Easygoing short dress i violet, Cheer jean och mysigaste sjalen från Odd Molly. Är helt Mollykär för tillfället efter att ha en period med mindre Mollysar.


Helt underbara sjalen (har glömt vad den heter) som jag bor i just nu.


Och finaste Monika som jag känt sedan urminnes tider :)


Utsikten från fiket som var av de tråkigaste slaget och mellan vackra utsikten (hamninloppet ligget två dubbelfiliga vägar och en gigantisk parkering) och fiket. Göteborg stads politiker kan konsten att förstöra ställen som har potential att kunna bli skitfräcka med massa fik, barer och annat kul (drömma får man). Men bockkranarna är fina och himlen med. Och sällskapet. Med rätt person kan man sitta på en soptipp om det är så.. ja nästan iallafall :)


Så var den här dagen nästan slut och kommer aldrig åter... Men en mysig kväll ska det bli i lugnets tecken.

Ha det gott!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Långfika med vänner är det bästa som finns.
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Fika i flera timmar är ju bra gött! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA tiden bara flög iväg! Blev alldeles paff när jag kom hem och så vad klockan var, då är det bra :) Kram

      Radera
  3. Så koselig det høres ut:) Og kjempe fin Molly-kombo!
    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt! Tack :) Den var mysig den med :) Kram

      Radera
  4. Ja, scarfen är fantastisk snygg, jag fick hem min i dag. Jag är nog också mer tillbaka när det gäller shoppingsug på Mollys:)Låter som en toppen dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar är den! "råkade" känna på den och var helt såld. Lite mysigt att vara på Mollyhumör igen :) En riktig toppendag var det! Kram

      Radera
  5. Scarfen är ljuvlig. Har dock inte någon själv, men har allt fingrat. Låter som dagen varit till belåtenhet. BRA! Klem

    SvaraRadera
  6. Helt ljuvlig verkligen. Klämde på den en lördag, lämnade den och gick som på nålar hela söndagen och var på plats när affären öppnade på måndagen :D Helt sjukt men jag blev tokförälskad i den :) Dagen var mycket bra :) Kramar

    SvaraRadera
  7. Scarfen är bara för fin! Hade jag inte haft tornadon hade jag letat med ljus och lykta efter en jag med :-) Ha en fin lördag!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Den är underbar! Det är lite ull i den (helt osticksig) så den skiljer sig från Tornadon, är mycket mjukare :) Ha en fin lördag du med!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin dag det låter som och sjalen ser underbar ut! Kram

    SvaraRadera
  10. Ja det var jättemysigt och sjalen är ljuuuvlig :) Kram

    SvaraRadera