Powered By Blogger

måndag 24 september 2012

Ull lull

Även om jag får upp värmen när jag är ute på mina rundor, blir jag kall om händerna. Nu har jag löst det problemet :)

Aguarana sleeve warmer i dark grey melange.

Jättemysiga och precis lagom nu innan det är dags för riktiga vantar.


Hittade en "ny" effekt på camera+ :) Faded heter den.


Hade en mysig stund inne i stan med min dotter. Hittade födelsedagspresenter både till sonen och kusinen och en mysig fika i solen på det :)

Är fortfarande himla rastlös, trots PW och stadspromenad. Vet inte hur jag ska bli av med det. Men bättre rastlös än trött och seg...

Ha en mysig eftermiddag!
Kramar!

16 kommentarer:

  1. Snygga och gosiga handvärmare! Skönt när presenter blir fixade, har en som måste fixas men jag vet inte riktigt vad.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supermysiga :) ja det var skönt att vi hittade något, det är svårt det där... Kram

      Radera
  2. och jag väntar på mina fina. Mössan är dock i Buren, så det blir fulmössa så länge. Faded var jättefint, jag drar ned färgen ibland också. Kanske skulle du putsa fönster då, om du är raslös ;) Men så tråkigt det är!!! Här regnar det ihållande nu, trist, det var så fint i förmiddags. Klem och fortsatt fin kväll i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du inte fått dem än? Skickade dem i onsdags. Jag skickade iväg en en hel laddning med paket då och det var en som inte hade fått sitt i fredags, Hmm... Ja det är kul att leka lite med effekterna :) Haha... det var ju en himla bra idé :))) Ja jag kanske skulle ge mig på det imorgon, bra att göra det innan det blir för kallt. Kramar och fin kväll till dig med!

      Radera
    2. Det är nog ingen fara med paketet. posten har lite svårt att hitta till oss och det hamnar oftast i vår reception ett par byggnader bort. Klem

      Radera
    3. Jag fick mail från den andra tjejen nu och hon har heller inte fått sitt paket, börjar bli orolig nu... Men, jag har aldrig varit med om att något har försvunnit och det är konstigt att flera paket skulle försvinna. Ska gå till postkontoret imorgon och kolla men eftersom det inte var rekat eller så vet jag inte vad de kan göra, har kvittot kvar iaf. Kram

      Radera
  3. Nu är precis rätt tid för dessa små gosiga saker även här uppe. Tur det - jag kan inte hitta några tunnare fingervantar trots att jag vet att jag har - tror jag......kanske.......
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är de perfekta :) Jag har hittat mina tunna fingervantar men de är inte lika fina :)) Kram

      Radera
  4. Mm, vilka gosiga fingervärmare, kanske ngt för mig också. Jag längtar efter mina ulliga fårulls handledsvärmare. De blir för varma nu men sen så..
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt mysiga :) Ulliga fårullshandledsvärmare, phu vilket långt ord, låter ännu mysigare :)) Kram

      Radera
    2. Haha, frågan är om det är ett ord eller flera...man törs inte tänka..så irriterade folk blir på särskrivning eller inte: orka! ;)

      Radera
    3. Ja det är frågan :) Ibland ser det inte bra ut när man sätter ihop för långa ord och jag orkar inte bry mig hur andra skriver men vill gärna skriva på ett sätt som känns rätt för mig :) Kram

      Radera
  5. Jag har ju Camera+ appen jag med. Dags att börja leka lite med den tror jag......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är toppen! och jag upptäcker nya sätt att använda effekterna hela tiden. Kram

      Radera
  6. Det kanske är handledsvärmare jag måste få tag på. Jag är alltid kall om händerna på jobbet. Camera+ är skitbra app, finns hur mycket som helst att fiffla med.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Då är de perfekta. Kan i bland på vintern när det är lite kallt hemma, ta på mig mina handledsvärmare när jag sitter vid datorn eller läser en bok. Ja den är jättekul! Kram

    SvaraRadera