Powered By Blogger

lördag 8 september 2012

Höstbloppisteaser

Efter en skön PW som blev loppmarknadsgluttande och sedan fortsatte som PW igen, tog jag tag i operation - ta fram höst- och vinterkläderna från källaren. Och det var ju en hel del ull där så nu blir det en ullbloppis. Mest Odd Molly men även en Missoni och ett par nästan oanvända boots från Anna Sui. Lägger ut lite gruppbilder så ni ser vad som kommer. Frakt ingår i priset ( vanlig eller skicka lätt med posten).

Uppdatering igen :)

Jag får inte ihop det idag så bloppisen kommer i sin helhet imorgon förmiddag, Men skriver ut priserna på det som är här så vet ni det. Köper man fler en ett plagg blir det mängdrabatt :)

Uppdatering:
En "filtkofta" i vintage grey (grålila) 600:- och ett par lila Heathers merino leggings 700:- kommer också! Stl 2 på dem med.

Två vackra klänningar: Merino dress  1000:-  SÅLD! och Continental stitch. 800:- Reserverad!


Ullstrumpor en masse i fint skick, de beiga har blivit lite missfärgade  under fötterna av skorna. Ett par sleevevarmers också.
Lila 500:- SÅLDA! Beige 400:- Sålda! almost black 400:-
Beige sleevewarmeers 150:-SÅLDA! ( knapphällan och lite till har lossnat, hände första gången jag använde dem. Lätt att fixa dock).


Benvärmare: Pigtail (de grå) och ett par supermjuka merinoullbenvärmare.

400:- styck


Ett par merinoleggings äldre modell och världens sötaste och mjukaste mössa.
Mössan 450:- och leggingsen upptäckte jag ett hål i volangen så jag kanske behåller dem.
Leggingsen Sålda!


Supermjuka Merino cardigan.
450:- ( Den är glesvirkad och en ögla har töjt sig lite, ska visa bild sen, men den är inte trasig, går nog ihop i tvätten )


Härlig halsduk från Missoni i glada färger.
Denna är knappt använd.
400:- SÅLD!

Fräcka bootsen frå Anna Sui i stl 39.
500:-Sålda!


 På kläderna är det storlek 2 och övrig ull är onesize.

Nu ska jag plåta på här och försöka lägga ut bloppisen ikväll alternativt i morgon förmiddag. 

Är det något ni undrar över nu, maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Oj oj ser mååånga fina saker... Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktiga pärlor :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som det kommer mycket snyggt:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Du kanske ska slå till på lite ull till silkestassen :) Kan ses närsom ivilket fall som helst :) Kram

      Radera
  5. Mycket fint! Synd att jag missade skorna......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad synd! Är så fina, hade glömt av dem så jag tyckte de föttjänade ett bättre hem :) Kram

      Radera
  6. Åh, så mycket fint. Är på jakt efter filtkofta, men behöver tyvärr en 1:a. Grattis till försäljningen, det gick ju bra. Tur ändå att jag missade denna omgången... för plånboken då alltså. Storklemar

    SvaraRadera
  7. Ja jösses vad det rasslade till :) Finns lite kvar som jag ska lägga upp i en riktig bloppis idag. Filtkoftan är rymlig men jag behöver ändå stl 2 för axlarna. Haha.. ja det är alltid bäst för plånboken ;D Kramar

    SvaraRadera