Powered By Blogger

fredag 14 september 2012

Gårdagens och påfyllning på bloppisen

Igår premiärluftade jag mina Primeboots som jag smort in och är som nya :) Ett säkert hösttecken men trots det är jag fortfarande sugen på ett sista dopp om det blir strålande sol de närmaste dagarna. Hoppas, hoppas...

Fina  och supersköna Mollendo leggings från Odd Molly...


Och underbara ulltröjan med stjärnor på ärmarna från Hunkydory. Under Glenda (Blenda?) dress från förra hösten och runt halsen goaste sjalen Print woven?. Ja jag är lite dåligt på att komma ihåg vad allt heter, Odd Mollysar är de i alla fall :)


Tog på mig mina Hunter först men så började solen stråla och jag bytte till ponysarna. Kan säga att enbart ha Glendan på sig var i lite fladdrigaste laget. Stor risk för rumpflashning om man säger så :)) Så nästa gång får jag ha något under.
 

Och så har jag fyllt på lite i  min bloppis :) Fina Spinner silk s/s dress i stl 2.
750:-


Och mjuka goa Everyday cardigan från Meastress seletif kollektionen i stl 2.
600:- 
 

Fina loggan på ryggen.
 

Dessutom har jag sänkt prisrna lite på flera Mollysar. Klicka HÄR så kommer du till bloppisen.

Nu ska jag ta tag i den här dagen på något sätt.
Hoppas ni har en fin dag!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Gillar också HD s tröja med stjärnorna på armarna, men är den inte stickig på? Jag har varit rädd för det. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Lite sticksig framförallt om man blir för varm. Men jag har inte ont av det. Nu hade jag en långärmad klänning på mig under så den var mjukt och gott :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är Blenda du har på dig:) Snygg är du i alla fall. Jag älskar tiden med stövlar.
    Kram

    SvaraRadera