Powered By Blogger

tisdag 18 september 2012

Tisdagsstök

Dottern har släpat upp en jäkla massa kartonger från källaren så lägenheten är i ett kaos milt sagt. Irrade omkring på förmiddagen och försökte plocka i ordning där det inte stod några kartonger och det gick väl sådär...Flydde fältet till slut och begav mig till  stan för en fika på Da Matteo och för att nyttja en 20%:are på Åhlens. Förälskade mig i en Hunkydory med vingar, blev dränkt i ett skyfall med tillhörande åska och tog första bästa spårvagn hem igen.

Dagens:
Min älsklingskofta; Egotrip wrap cardigan :), Cheer jeans, Enwrapme jersey top, och medallion tank. All Molly idag. Det var förövrigt en Medallion tank till som införskaffades på Åhlens. Värlens bästa - atthaunderallt - topp.


Fick en komplimang av en kille i kön på hemköp idag :) Han tyckte det var fina färger på koftan :)
Och det är det ju :)

Ja det var det hele för nu. Ska kolla i min nya bok som jag hittade på min runda. En ny av Håkan Nesser. Den ser jag fram emot att läsa.

Ha det gott!
Kramar!


15 kommentarer:

  1. Gjorde du rätt i, flydde till Da Matteo alltså..hehe, nästa gång vi skall fika får vi komma överens vad vi skall ha på oss..jag har också lite planer för 20% =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha har du också slagit till på en sån :) Nyfiken i en strut blir jag nu :)) Kram

      Radera
    2. inte än men den ligger nära till hands..

      Radera
  2. Låter bra. 20%- are är aldirg fel. Och du måste kolla dokumentären. Inte så mycket om just den låten, men bara höra teknikproblem och annat som var så mycket större då än om de skulle gjort något liknande nu. Klem och fin kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är inte dumt alls :) Ja jag får leta upp den på något sätt. Kram och fin kväll du med!

      Radera
  3. Klart du var värd en komplimang - man blir ju alldeles glad av koftan.
    ram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, han var lite rolig :) Började ursäkta sig att han inte hade någon glad färg å sig :)) Den är underbar verkligen! Kram

      Radera
  4. Tjohoo snygging, jättefin kombo! Vad har du för färg på din Enwrapme? Lite svårt att se på bilden..
    Tusen tack för den söta mössan, den kommer att sitta fint med min nya vinterjacka.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjohopp på dig snyggis :) Du var superfin i mössan! Nu blev jag nyfiken på din jacka :)) Enwrapme:n är i svart. Har en i Ruby också som jag tror passar. Medallion tank är i svart med. Kram

      Radera
  5. Det vette sjutton om inte en Egotrip måste hitåt snart;) Pengar är överförda förresten! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag att den ska! Den är helt underbar! Såg det:) Tack! Skickar i dag förhoppningsvis. Kramar

      Radera
  6. Ja, de där silky pink-koftorna är ju bara så läckra! Jag tyckte inte alls om den korta wrapen på mig, men ser jättefin ut på dig. Tur vi är olika :-) Och tur att det finns folk som säger det de menar så man kan få dagens dos av leende och belåtenhet.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag dissade modellen totalt ( när jag såg produktbilderna). Men blev helt såld när jag provade den på Minzo. Ja tur att vi är olika :) Ja det kan förgylla en ens dag. Kramar

      Radera
  7. Ja det är väldigt fina färger! Kul att få en komplimang:) ang bootsen så kunde jag precis ha 38 men de var lite trånga så jag tog 39 , jag har oftast 39 så jag tycker de är normala , inte stora, i primeboots kan jag ha 38 . Ha en fin onsdag! Kram

    SvaraRadera
  8. Ja det är alltid kul :) Tack för ditt svar! Men då gissar jag att jag bör ha 40 på dem eftersom jag har 39 på Primebootsen. Skitsnygga är de! mAn får så mycket bra tips hos dig :) Fin onsdag till dig med! Kramar

    SvaraRadera