Powered By Blogger

måndag 24 september 2012

Glimtar från dagens PW

Trodde det skulle vara riktigt kallt idag men det var det inte, det var bara friskt och skönt och så vackert i Slottsskogen.

Här kommer några glimtar :)





På det här trädet bodde det massor med svampar. Små svampar på ena sidan och...


...tickor på andra sidan i en rak linje...lite häftigt :)
 

Dottern är ledig idag och vill ha med mig på en stadsstur och tillsammans ska vi kika på födelsedagspresenter till min son och hans kusin som ska firas i helgen. En fika ska nog slinka ner också :)

Ha en fin måndag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Fint och lite mysigt med höst är det ju! Hoppas du får en bra stadstur! Kram

    SvaraRadera
  2. Just nu tycker jag att det är underbart :) Stadsturen var mysig, det var längesedan jag och min dotter var inne i stan och strosade. Kram

    SvaraRadera