Powered By Blogger

fredag 28 september 2012

Mössnörden slog till

Det gick ju bara inte att motstå den här mössan iaf inte om man som jag lider av grav mössnörderi. Matchar dessutom mina sleevewarmers och det gillar jag trots att jag egentligen inte gillar när det är för matchigt.

Aguarana peruvian beanie med öronlappar och allt :)


I övrigt går livet sin gilla gång. Har lyckats sabotera mitt handfat häromdagen så att det nu är ett stort hål i det?! Och idag började hårtorken brinna... Ja det rullar på som sagt... Kommer fortfarande vara lite sporadisk här ett tag men jag hoppas ni har det gott allihop!

Kramar!

22 kommentarer:

  1. Söt du är och så himla försmurfiskt med handfatet. :(
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)Tokigt att bli kär i en mössa :))) Och bläk för handfatet. Har inte fått tag i gubben som satte dit det så nu har jag lagt en handduk över och försöker låtsas att det inte finns. Katterna är superstörda för att de inte kan hoppa upp och dricka vatten... traumatiskt det här ;-7 Kram!

      Radera
  2. Mössa är ett måste även för mig, men än väntar jag...jaha ja, det verkar ju var vardagliga saker, inget särskilt alltså som du råkar ut för ;) Klem och fin helg om vi inte hörs

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är alldeles för varmt än. Ändå har det "råkat" flytta hit två stycken :P Får hålla mig borta från affärer. Haha, nä det är väl inga konstigheter ;)) Dessutom ville läkaren in och karva i min tå! Men imorse fegade jag ur och bokade av det hela. Efter helgen...kanske... Fin Helg på dig med! Kram

      Radera
  3. Snygg mössa:) Nu måste din otur vända och bli tur i stället. Håller fortfarande tummarna för ditt handfat.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysmössa :) Ja nu är det dags för tur tycker jag och det här med handfatet känns lite surrealistiskt. Hur kan det bli ett så stort hål av en tandborstmugg?! Måste vara dålig kvalité trots att det var dyrt. Kram

      Radera
  4. Svar
    1. Tack :) I like :) Och tack för toppen! Den är jättefin! Kram

      Radera
  5. Förstår dig fullkomligt!!!
    Försök viiiilaaa...från allt! Vet det är h-vete..!! Du har dina barn, tja ungdomar! Res dig o var stolt!! Det är du värd tusen gånger om!
    Stora kramen från mig!
    Annelie
    (har inga barn i livet o vill inte finnas mer..punkt!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!! Men du, hör av dig till mig om du vill! Blir orolig nu... Tänk på det fina som du har i livet även om jag vet att det är svårt som fan ibland... Bautakramarna från mig!!

      Radera
  6. Fin mössa! Jag använder inte såna då jag har en alldeles egen hårmössa på skallen redan;) Trist med handfatet:( Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Föll som en fura :) Börjar anta mössliknande förmer här med på huvudet som kan vara bra att dölja under en mössa :) Din naturliga mössa är snygg och välklippt, det är inte min. Nästan en månad kvar till nästa gallring... Ja urk! Kram

      Radera
  7. Ps. Du är så söt i mössan!! Ds
    /Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Tänker på dig! Hör av dig om du vill! Kramar

      Radera
  8. Impnerande..att gilla mössor, fast i o för sig det gör jag väl med om jag slipper att ha på mig dem =)
    Jag kanske inte hittat rätt men jag tror det handlar om håret, ditt är lite längre o det blir voila snyggt..summa summarum: jag ser inte klok ut.
    Kram! (pst- vad sägs om tisdag?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja :)) Jag har en vurm för mössor och solbrillor :) Tisdag låter bra! Vi höres :) Kram

      Radera
  9. Jättefin och klär dig utmärkt. Jag är inte så snygg i mössa; däremot funkar de flesta hattar på mig. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hatt går helt bort på mig tyvärr...Har försökt flera gånger men det går inte. Får hålla m ig till mössor :) Kram

      Radera
  10. Så fin du är i mössan! Själv ser jag ut som en dåre i mössa (men det skiter jag i). Trist med handfatet, hoppas det fixar sig snabbt.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Haha jag ser ut som en dåre jag med men älskar den ändå :)) Ja nästa vecka får jag se till att det blir fixat! Kramar

    SvaraRadera