Powered By Blogger

fredag 7 september 2012

En älskad scarfs scarfs

Även Loui och Gizzlys kära scarf scarfs åkte i tvätten i går. Idag var den torr och grabbarna grus dök på den direkt! Loui virade in sig och Grizzly tog i tu med fransarna :) Blev bara ett suddigt blurr av de bilderna så det blev en bild där han vaktar fransarna istället.

Nöjda missar :) Tänk att de är så galet förtjusta i sjalen.

Loui


Grizzly
 

Missarna mys
 

Nu ska jag se till att få mig själv i ordning. Gårdagens städrace slog ut mig lite men nu har jag piggat på mig igen. Ska träffa bästaste vännen Monica för lite fika och massa prat.

Kanske blir det invigning av Easygoing short dress i violet. Har fått tag i en tvåa :) måste kolla temperaturen först bara. Ull i värme är ingen höjdare, riktigt kliigt.

Ha en fin dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fina bilder på mysmissar, Otto han älskar att gosa in sig i min circular shalw eller han tycker ju att den är hans. Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men så är det.. går inte motstå dem när de är så förtjusta. Fick köpa en ny Scarfs scarfs till mig själv :) Curlingkattmamma jag? ;) Kram

      Radera