Powered By Blogger

måndag 17 september 2012

Oh lala...

...vad jag är glad :)) Först och främst för att det är sonens födelsedag! Tjugo år idag minsann :) Jag kravlade upp vid femtiden i morse för att hinna gratta honom innan han gick till jobbet. Och han kommer inte hem förrän sent ikväll... Men jag är inte den som är den så jag har tjuvstartat med tårtätandet. Är det födelsedag så är det även om inte födelsedagsbarnet är närvarande och ingen annan heller för den delen *harkel*  Eh... Så jag är nu ett bakelse i magen rikare och mätt och belåten :)

Sonen ska firas med dunder och brak tillsammans med kusinen som fyller år snart. Önskemål från sonen :)


Och så är jag så glad för att den här färgglada hittade hit idag :) Egotrip short wrap cardigan i silky pink :D Ljuuuuvlig! Hittade en tunika från Branting i min garderob som passade perfekt till färgmässigt. Stilmässigt är en annan sak. Men, det var kul med en liten färgboost.


Storlek 2 är det på den.



En så himla otippad kofta för min del. Men blev förälskad i den på Minzo och hade precis returnerat en grej till Folk så jag mailade dem helt enkelt och sa att jag ville ha den här istället!

Hoppas ni har en fin måndag!
Kramar!




18 kommentarer:

  1. Vilken storlek tog du på koftan?
    Mvh A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj det glömde jag skriva! Stl 2 är det på den och den är normal till lite rymlig. Kram

      Radera
  2. Jättesnygg!!! Ställer mig på listan om du ska sälja =) Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Haha :)) Ska försöka hålla mig :) KRAM!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 20 åringen och helt klart skulle du moffa lite tårta! Ursnygg kofta!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tackar å Adams vägnar :) Jäklar vad gott det var! Och jag älskar koftan :D Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin, mjuk och go är den. Budapest är f ö min absoluta favvo- bakelse alla kategorier. Klem och fira ordentligt nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Superskön kvalité. Min med :) Idag blir det nog lugnt men sen...:) Kram

      Radera
  7. Stort grattis till sonen!!
    Kul att den blev en otippad favorit, jag väntar fortfarande med längtan efter min. Den sitter verkligen snyggt på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tackar! Den stackarn åkte hemifrån kl 05 i morse och har fortfarande inte kommit hem... Långa arbetsdagar. Åh Hoppas du får din snart, den är underbar :) Kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Snygg kofta till dig och underbart att fira med tårta på det där viset.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  10. Grattis till sonen! Och den koftan vill jag ha! Älskar färgerna! Kram!

    SvaraRadera
  11. Supergrattis till sonen och grattis till dig och koftan. Den där bara älskar jag.
    kram!

    SvaraRadera
  12. Tack så mycket :) Och jag med! Kan inte riktigt fatta att den bor hos mig, var helt oförberedd på den. Kramar!

    SvaraRadera