Powered By Blogger

söndag 16 september 2012

Ciaté

Jag vann en av Selected styles auktioner på facebook :) Fem läckra nagellack från Ciaté. Har flera lack från dem sedan innan och gillar verkligen dem. Så det var himla kul! Två ska jag behålla själv och de tre andra i glada färger ska min dotter få :)

Den här färgen var superläcker; Ghetto fabulous :) Känner mig lite punkig när jag har på mig det :))


Har inte så vackra händer så det blir en bild på min tumme, hmm suddig var den visst också...


Ett fint lila var med också; Sugar plum + tre färger till.


Riktigt bra lack och många läckra färger finns det. Har bland annat ett grålila sedan innan som är skitsnyggt.

Nu ska jag dra igång med att laga en smaskig spenatsoppa!

Ha en fin kväll!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Grattis! Glömde bort dessa tänkte jag skulle gå in på kvällen också:) fin färg! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja det är superfina nagellack. Kul att vinna också :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, grattis. bara flaskorna är ju för söta! Grizzly är härligt, förstår gott att du curlar dem ;) Klem från ett soligt Paradis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är de verkligen! Grizzly är en riktig gosing :) Vad härligt med sol! Här har det varit mulet och ruggigt men var ute en runda iaf, skönt. Kramar

      Radera
  4. Kul att du också tycker om Ciaté. Nu blir det spännande att se vad det kommer upp för auktioner i kväll:)
    Klart man lurar sig in i garderober med med bara mjukt och gosigt;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa lacken ever! Ja garderoberna är spännande :) Helst om det finns päls där :)) kram

      Radera
  5. Fint lack det där mörka! Står nästan mitt namn på det:) Och så undrar jag om EE-sjalen med leopardprintet finns kvar? Är attans sugen! Kram!

    SvaraRadera
  6. Snygga lack och grattis till vinsten!
    Spenatsoppa, så gott! Det får det nog bli en dag nästa vecka.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Superfina! Tack! Spenatsoppa är en höjdare :) kram

    SvaraRadera