Powered By Blogger

tisdag 25 september 2012

Goda nyheter och god eh... morgon

Jo, igår kom sonen hem efter att ha tillbringat helgen i Stockholm och berättar att han fått fast tjänst på stället där han varit provanställd i fyra veckor! Jippie!! Han jobbar som hemsideutvecklare där. Är så glad för hans skull! Det ligger i Skövde och han får åka hemifrån vid fem-tiden på morgonen. Och just denna morgon, första dagen som fast anställd försov han sig!! Himla tur då att dottern kom hemrumlande vid fyra-tiden och väckte mig så att jag i min tur kunde väcka sonen! Så han kom i tid idag med :)
 Och jag känner mig sömnbristbakis...



Men en PW i i höstrusket (det både blåser och regnar) ska nog ska nog få liv i mig :) Lite mera kaffe först bara :))

Ha en bra tisdag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Huu, kl 4 är ju mitt i natten. Här är det också riktigt skitväder i dag, så det är ganska skönt att jobba inomhus:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är det verkligen! Har precis kommit hem ifrån min runda och det var ganska skönt trots att det var grått och blött. Kram

      Radera
  2. Det är för tidigt för någon människa, men ok, det slutade ju bra! Klem

    SvaraRadera