Powered By Blogger

torsdag 20 september 2012

Tillfällight avbrott...




...för operation städning och tvättning. Inte för att tån blir friskare för det, men det känns bätte. Och som vanligt kan jag inte göra dessa sysslor lugnt och sansat utan drar igång med stortvätt, dammsugning  och skurning! Phu. Men skönt när det är gjort. Och lite svårt att sitta vid datorn och blogga samtidigt så jag är lite borta härifrån idag.

Förmiddagen har varit desto lugnare. Sov som en stock och drömde helt sjuka drömmar så att det knappt gick att vakna. Har märkt att jag blir däckad där jag börjar på en antibiotikakur. Är väl för att det blir krig i kroppen :))

När jag äntligen vaknat till drog jag iväg på en snabbdejt men fina nyklippta Naimiez. En liten fika och lite babbel var mysigt men glömde som vanligt fota... Jag hade moppen med för att få fixat kattsand och matinköpen. Och jag måste nog fortfarande ha varit lite halvsovande för jag fick ta en ny väg (pga vägarbete och den skylten missade jag med så jag fick vända) och satt i tankar och helt plötsligt var jag inne på spårvagnsområde med stora nedsänktningar marken så jag höll på att välta, höga staket så att jag inte kunde vända, hålvägen blev till grusväg med höga spår och en spårvagn framför som jag inte kom förbi, men till slut kom jag ut därifrån. Phu igen! Jag som brukar bli kristallklar i knoppen när jag sätter mig på moppen. Japp lite vardagsdramatik en vanlig tordag.

Nu är det dags att hämta tvätten!

Ha en fin kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Hamnade här av en slump och ser att du också käkar antibiotika. Jag också, och det känns som jag har myrornas krig i huvudet ända sedan jag började! Hm, är det normalt tro? :))

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var ju intressant att det inte bara är jag som blir konstig även i knoppen av antibiotika... Då är det kanske inte onormalt iaf :)) Krya på dig och kul att du hittade hit! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, ta´t lugnt! På moppen får det inte gå illa! O hoppas hoppas att den där kuren stillar kriget, inte konstigt egentligen att det blir knas i kropp o knopp med allt det där surrande runt inombords! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag får skärpa till mig! och jag hoppas verkligen att det hjälper. Kram

      Radera
  4. En fin kväll till dig med:) Och tack för fina sjalen i dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Somnade gott :)) Hoppas du gillar den! Kram

      Radera