Powered By Blogger

fredag 21 september 2012

Regn

Ingen idé att gå och vänta på att regnet ska sluta för det verkar det inte göra. Det öser ner i en aldrig sinande ström. Så jag får leta upp ett paraply och ta på mig gummistövlar och bege mig ut ändå. Får hoppas att jag hittar ett ickeperforerat paraply för det är nämligen Grizzlys senaste favoritsak att leka med :))

Min utsikt just nu...


Och dagens stass: Pointelle short cardigan, Medallion tank, Pleasejeans och gummistövlar. Skulle önska att jag hade en heltäckande regnrock också men så är inte fallet... Usch vill inte ut men jag måste!
 

Ha en fin fredag out there!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Men har ni haft så där skitigt väder. Här lite längre norr har det inte kommit en droppe på hela dagen. Hoppas du får en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här regnar det fortfarande... En riktig skitdag men lite mysigt mitt i allt :) Hoppas du får en mysig kväll de med! Kram

    SvaraRadera
  3. Det har inte regnat här men har varit kallt som satan. Höst så det skriker om det.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är den här... ingen återvändo! Kram

      Radera
  4. Bäst som det regnar så kommer det en skur...här i Blöteborg =) Helgkramar!

    SvaraRadera
  5. Ja preciiis! Jag som tänkte stoppa in min nu nästan normala tå i mina Easytones... Kanske gör det ändå :) Kram

    SvaraRadera