Powered By Blogger

onsdag 12 september 2012

Snarkarn och morgonbusarn

Lille Grizzly låg och snarkade hos mig i går och sov djupt. Han är så mysig :)


Och Loui håller på att leker för fullt med en Atlas. Hur kul som helst (tycker han) när han lyckas med att öppna den och sidorna bläddrar ner :) Anledningen till att det låg en Atlas bredvid min säng är att jag blev tom i skallen häromdagen och glömde vad nästan alla landskap ovanför Värmland hette *s*. Mmm.. sånt håller jag på och pysslar med på dagarna :)) Hjärngympa?

Och ständigt dessa sladdar...

Ha en fin dag! Här skiner sola!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Så söta de är! Jag längtar efter min älskling. Dessa djur. Fångar ens hjärta totalt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är helt underbara de älskade djuren :) Kramar

      Radera
  2. Söta små skruttar!
    Här skiner också solen idag, härligt.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Ja mina myspysingar :) Härligt! Här ar det regnat och varit sol om vartannat men mest sol :) Kramar

    SvaraRadera