Powered By Blogger

söndag 5 juni 2011

Veckans fotoutmaning - favoritplats i din stad


Ja igår vad det tänkt att jag skulle visa en gata som ligger i ett område jag gillar och det gick ju inte så bra..
 Kanske fanns det en mening med det för min absoluta favoritplats är vid havet! Framförallt ut till öarna och favoritön Vrångö. Dit kan man enkelt ta sig med spårvagn cykel eller vespa :) Till Saltholmen alltså där båtarna går..

Nu avvisade  blogger nästan varenda bild så det blir dessa :

Vrångö


Alla bilder med moderna båtar avvisades men en båt från 70-talet gick bra :) De ser ungefär likadana ut nu.


Öarna är flakmopparnas mekka.


En flygbild som blogger kunde tänka sig  över Vrångö.


Jag hade tänkt att visa lite bilder från Saltholmen också men det gick inte... därför lovar jag att det kommer ett inlägg om saltholmen och öarna i sommar för det är verkligen underbart att kunna åka ut med kommunala medel till alla öar som ligger så nära och är så sköna :)

Ha det gott allihop!

Idag ska jag göra ett sista försök att få tag i en bikini som passar :)

Kramar!


3 kommentarer:

  1. Ser kanonmycket fram emot inlägg från dessa platser när du haft tid att besöka dem. Jag har varit i er skärgård en enda gång men jag gillade det supermycket och hade gärna åkt dit igen. Om det nu inte blir så, så blir dina bilder en bra ersättare... ;o)
    Håller tummarna att du får tag på en bikini, något av det värsta som finns att shoppa enligt mig! Oslotigern visade en fin från Lindex häromdagen: http://oddmollytigern.blogspot.com/2011/06/bikinisesongen-spiller-ingen-rolle-det.html Kanske inte din stil? Men jag blev lite sugen på att kolla in den irl.
    Sköt om dig snygging! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Josanne - Jag kommer spendera mycket tid ute på öarna i sommar och vill gärna visa mina smultronställen :) Såg Tigerns bikini och tänkte kolla på den + en till! Funkar inte det ger jag upp! Då får jag använda någon av de "inte snygga på mig bikinisar" jag har :/ Visar gärna öarna irl också om det blir tillfälle :)) Kram på dig snygging!

    SvaraRadera
  3. Visst är den svenska västkusten alldeles fantastisk! Var inte mycket ute på öarna när jag bodde i Göteborg, och det ångrar jag väldigt. Drömmer mycket om en stuga i området, kanske det kan bli verklighet en dag :-)

    Kram

    SvaraRadera