Powered By Blogger

onsdag 29 juni 2011

Inte som jag tänkt mig!

Igår hade jag planen klar för idag! Mc - körning på morgonen och havet och bada efteråt. Men så var jag tvungen att ta en sväng hem efteråt för badkläder tänkte väl inte jag på i morse! Så började jag fixa o plocka o skulle bara kolla mina mail o fastnade framför datorn.

Nu är jag helt färdig och har inte lust att göra någonting! Säkert en reaktion på att jag varit superkoncentrerad och fokuserad i två timmar ( det gick bättre idag :) )

Någon dagens har jag inte heller för jag går omkring i ett tunt linne i hettan.

Sommaren i Sverige är underbar när det är soligt och varmt. Synd bara att det är så himla instabilt! Det får mig att bli så stressad! Man vet ju inte om det är dåligt väder i morgon liksom och så har man varit inne när det var fint!

Lite funderingar så här på bloggen

Här kommer en liten Skiatos bild :)



Vi var på en strand på Skiathos där sanden glittrade som silver! Man ser det lite på fotot (man kan förstora bilden). Det var så häftigt för sanden som fastnade på fötterna glimmade i solen ! En liten fisk ser man också :)

Hoppas ni har det bra i solen idag!
Eller är det kanske dåligt väder någonstans i vårt lång land?

Kramar!

7 kommentarer:

  1. Så sant, så sant - det är extremt stressande med skandinaviska somrar! Sitter just nu och är högst otålig; det regnar säkert imorgon så man måste utnyttja solen idag!

    Fin bild, ser jättehäftigt ut med silversanden :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tigern - Ja det är ju värre att sitta på jobbet och vara tvingad att vara inne! Det var underbart att bada där :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt att prata med dig, det var vi inte beredda på :) Du är go!
    kram kram :)

    SvaraRadera
  4. Haha Nä! Där blev jag lite paff :) Du är go du med :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Den svenska sommaren är stressande tycker jag också, man ska hinna sola och bada för nästa sekund är det regn och kallt. Man vet liksom inte hur morgondagen blir.

    kramar och trevlig kväll!
    L

    SvaraRadera
  6. Fin bild! Varm som f-n har det varit här i dag. Och den har jag tillbringat inne:( Snart semester!! Kram

    SvaraRadera
  7. Lingon - Precis! Får se om jag kanske åker ut idag :) Kram

    Tack! Det var en härlig strand :) Ja igår var det hett! Jag höll på att rinna bort inuti mc munderingen! Skönt med semester snart :) Kram

    SvaraRadera