Powered By Blogger

söndag 26 juni 2011

Dagens

Idag fick jag tvinga ut mig!  Efter ett sovpass på 13 timmar! På raken var det lite svår att komma igång trots det fina vädret! Det slutade med en kompromiss med mig själv :) Jag tog moppen och ÅKTE o handlade :)) Fick i alla fall frisk luft! Dessutom är jag så nördig att jag tycker det är kul att åka moppe :P

Iklädd i den här munderingen:




Odd Molly linne, Biketten med rosen, Ra-re jeans och en sjal från FAV. Jätteskön!

Hoppas det är fint i morgon också! Då ska jag åka ut till havet...  Längtar dit!

Ha en fin kväll!

Kram!


9 kommentarer:

  1. ha ha ha , är det detta som kallas semi koma:) klart du ska åka på moppen, det tycker även jag är jätte skoj mesig som jag är :) ha en Lovely afton rara:) kram kram ..

    SvaraRadera
  2. Schysst moppestass :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Too di loo - haha ja det är det nog :) Härlig kväll till dig med! Kramar

    SvaraRadera
  4. Nadia - Tack :) Den var faktiskt lite kall märkte jag.. det var kallare i vinden än jag trodde. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt det lät med så många timmars sömn. Snygg outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Läcker sjal! 13 timmars sömn låter som en dröm tycker jag;) Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Ja det var skönt men man blir lite groggy :) Kram

    Linda - Sjalen gillar jag skarpt! Kan inte minnas när jag sov så länge sist! Kram

    SvaraRadera
  8. Ja här känner man igen sig, både att skrota runt i Odd Mollys underbara linne, som jag också gjorde igår och att få tvinga sig själv till saker. :o) Moppe är inte nördigt, moppe är coolt! Ha en fin dag vid havet idag. Massa Kram!

    SvaraRadera
  9. Josanne - Vissa dagar lyckas man och andra dar inte... Då hjälper inte ens pistolhot :) Moppen är en ventil för mig, känner sådan frihet när jag åker omkring med den även om jag kan bli frustrerad över att den inte går lite snabbare :)) Imorgon gäller det! Då får jag se om jag är något motorcykelämne eller inte :P Massa kramar tillbaka!!

    SvaraRadera