Powered By Blogger

måndag 27 juni 2011

Sommar :)

Idag har jag varit ute vid havet och tagit mitt första dopp i Svedala :) 16° kallt! Brrrrrr! Men det var skönt efteråt :)

Tog inga bilder för jag var vid nakenbadet och jag tror inte dom vill bli plåtade :)) När jag åker ut själv till havet brukar jag åka dit för jag har varit med om flera gånger att det står en stönade gubbe i buskarna och det är inte speciellt kul :/

Själv föredrar jag att ha kläderna på  och har det även här :)

På hemvägen hittade jag en blomsterförsäljning som reade ut blommorna så jag passade på att fylla på lite till min balkong :)

Lavendel


Och dessa fina.. 


Dagens blev Quip-tip tunic och shorts från Mos Mosh.


Nu ska jag gå ner och äta på kompisens resaturang! Halva priset på måndagar :) Ligger precis nedanför där jag bor så det är nästan som hemma :))

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramar!

10 kommentarer:

  1. Skönt med ett dopp i värmen. Vart har du hittat byxorna från Mos Mosh? Jag letar på nätet men hittar inte jeansen jag vill ha.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Jag hittade dom hos Milk and Honey, den fysiska butiken. Otroligt sköna! Kram

    SvaraRadera
  3. 16 grader är aningens för kallt för mig, vill helst ha 25. Men så badar jag inte mycket heller;) Kram

    SvaraRadera
  4. Det var alldeles för kallt för mig med :) Men jag bara bestämde mig! Nu gör jag det! Världens snabbaste dopp blev det nog :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken tuffing du är! Jag är världens största badkruka och skulle aldrig bad än. Fina blommor!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken tjej..tuff brud i lyxförpackning:) Jag är en mespropp och doppar mig inte än:) kram kram :)

    SvaraRadera
  7. Godmorgon raring!
    Vad härligt du tagit ett dopp i havet! Nu för tiden kräver jag dock varmare temperatur om jag skall gå i..blivit en fryslort med åren.
    Tack för din kommentar inne hos mig! Har inte varit inne på den sidan "på evigheter". Kan inte kommentera hos dig annat än på Firefox (google vägrar fortfarande..). Använder mig av terapi som målning inomhus i värmen. Knasigt ja, men fint blir det!
    Ha en skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tigern - Första doppet är alltid värst! Men jag är någon slags kombo av badkruka och badjävel :) Kram

    Too di loo - med hela bryggan på åskådarplats ( precis som om dom skulle titta på mig :-O) var jag tvungen att gå hela vägen :) Kram

    Annelie - Nästa dopp ska göras ute på öarna! Det är så mycket finare vatten där :) Ibland kan jag också bli sådär anti och börjar storstäda eller kör igång med garderobsrensning när solen skiner.
    Tråkigt att det inte funkar att kommentera! Ha det så gott! Kram

    SvaraRadera
  9. Oj vad kallt, jag hade nog inte ens dopat tårna, jag är en riktig mes på att bada. Och därför har jag inte varit på stranden på hemmaplan på många år. Men när jag var det så brukade jag också hålla mig på nakenbadet, med kläder men mindre snuskgubbar där märkte jag också.
    Suprfina blommor, din balkong ser ut som en underbar liten oas. Avis!
    Hoppas du får en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  10. Josanne - Ja det är snart juli och fortfarande så kallt! Jag blir mer o mer badkruka, i alla fall när det gäller att ta sig i, kan stå hur länge som helst o mesa mig :) Snuskgubbar får gärna utrotas för min del! Älskar min balkong :) men mina klätterväxter som jag tänkt skulle klättra upp på kattnätet trivs inte :( Kanske beror på att katterna är där och gnager hela tiden :) En bra dag till dig med :) Kram

    SvaraRadera