Powered By Blogger

söndag 26 juni 2011

Lite suddiga midsommarpics

Det är inte mycket midsommar över dessa bilderna och fruktansvärt suddiga är de också! Men jag visar bilderna ändå för de är lite kul :) Den här gången är det inte jag som är den urkassa fotografen i alla fall :)

Abra kadabra! Ser ut som jag försöker trolla men det gör jag inte, pratar bara, med händerna också tydligen :)


 Jag och syrran :)


Glada familjen :) Ser ut som sonen har en vårta på läppen men det är en piercing :) Liten skymt av Rosanellan också :))


Fina Maja och fina Sigh skirt :)


Mäster fotografen her self :)


Vi var ett litet men naggande gott gäng som snöade in på gamla progglåtar framåt natten :))

Hoppas ni får en fin söndag!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad härliga ni ser ut, glada och fina! Klart att du ska visa lite bilder, det är ju minnen och de ska man ta vara på. :-D Verkar som ni hade en fin härlig midsommar!
    kramar och ha en go kväll!!!!!
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja det var riktigt mysigt :) Skönt att skratta lite :)) ha en go kväll du med! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilka härligt glada bilder på dig och familyn :-)
    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  4. Tigern - ja det var en kul kväll :) Go kväll på dig! Kram

    SvaraRadera