Powered By Blogger

onsdag 22 juni 2011

Dagens Crochet frill kombo

Idag fick jag lust att skoja till det lite och inte tänka i de gamla vanliga banorna när jag skulle välja dagens.

Så jag plockade ihop ljuvliga underklänningen som tillhör  Lace patchwork.... där jag inte riktigt förlikat mig med överklänningen. Men eftersom jag älskar underklänningen får den vara kvar. 
Undrar om man kan sälja ena delen bara?

Till tog jag en annan älskling som jag inte luftat på ett tag, Crochet frill dress.
 Jag blev jättenöjd! 
Skönt med leggings under, sitter inte åt någonstans :)

Blogger problem med bilderna! Nu lyckade jag få in en bild tack vare tipset från Josanne via Odd-Molly-Holic att använda HTML funktionen.




Försöker mig på ett inlägg senare när förhoppningsvis Blogger fungerar ordentligt igen!

Ha det gott!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Så fint det var! Helt säker på att du kan få sålt bara överklänningen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande kombo! Jag hade definitivt varit intresserad av den fina överklänningen om du nu inte vill använda den själv. Har ju en HEL del underklänningar redan så någon kan säkert passa till :-D Visst har vi samma storlek? Storlek 2 på de flesta plaggen?
    Ha en fortsatt fin dag!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Tigern - Väldigt skön var den :) Men inte så moppevänlig, kjolen åkte upp hela tiden :/ Kram

    Odd Molly-holic - Tack! Vill du köpa den får du det gärna! Den är inte använd, bara provad och stl 2. Har inte kommit på något pris än, har du något förslag? Ska fundera också! Lämnar en kommentar hos dig :) Min mejladress marieskoog65@gmail.com. Ha en fin dag du med! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin kombo som sitter snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde - Tack! Den kändes skön o bra och lite bohemisk :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Och jag förstår dig, den där underklänningen är ju så underbar på alla sätt och vis..
    kramar och trevlig kväll,
    L

    SvaraRadera
  7. Jättefint verkligen! Crochet klänningen är ju bara sååå underbar. Hade velat ha den mörka varianten men blev så arg för att den var så dyr så jag struntade i den. Jättevacker på dig

    Hoppas du får en superfin midsommar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Både underklänning och Crochet-klänning är så fina! Läckert ihop! Kram!

    SvaraRadera
  9. Lingon - Jag älskar underklänningen! Tycker om att den är lite längre och att den är ganska rymlig, har blivit bekväm an mig :) Kramar och God morgon :)

    Vivvi - Tack! Ja den är verkligen jättefin och tyvärr var den dyr också! I höst blir det inga sådana dyringar för mig.
    Hoppas du får en ljuvlig midsommar du med! Kram

    Linda - Dom är verkligen supersköna också! Kram

    SvaraRadera