Powered By Blogger

torsdag 30 juni 2011

Dagens Rosanella

Jag har fullständigt gått i spinn på Rosanella! Skulle vilja ha en i varje färg :) Den svarta fick ju åka tillbaka eftersom den var för stor :( men jag har inte gett upp hoppet på en svart också :) Den dyker säkert upp förr eller senare!

Dagens är Rosanella i grey med ljuvliga lila broderier :) Jag tycker den är väldigt somrig!
Till har jag ett enkelt linne från Odd Molly och volangkjol från Peak.




Idag sitter jag och bloggar på balkongen, fläktar härligt :)



Drömde mc- mardrömmar i natt! Dessutom har jag världen träningsvärk i benen ( man ska trycka benen emot hojen, bli ett med den :) ) och ena  handleden ( kopplingen) Så då räknas väl mc- körning som någon form av motion då ;)

Ha en fin dag allihop!

Kramar!

9 kommentarer:

  1. Rosanella sjukan? :-) Ja men den är jättefin, och den med lila broderier är en av mina favoriter. Hoppas du får dag i den i rätt storlek, den svarta.
    Jag gillade din jeanskjol mycket, med volanger..så fin!
    kramar och ha det så skönt på balkongen.
    L

    SvaraRadera
  2. Oj! Jag som precis avbokade min Rosanella...shit vad har jag gjort? Den känns inte väldigt kort? Jag fick för mig att min rumpa skulle se 3 gånger så stor ut...

    Fin är den helt klart på dig!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Lingon - haha ja, Rosanella sjukan har jag :) Kjolen är jätteskön och tunn :) Har faktiskt glömt bort den lite så jag får passa på att ha den nu så länge jag har lite färg på benen :) Ha det så gott du med! Kram

    Linaplina - Tack :) Du får boka den igen :)) Jag tycker inte den känns kort! Jag har rätt lång rygg så ibland blir det fel med korta modeller, längden, veck/resår i ryggen med mera kommer fel, men inte med denna :) Jag har även provat den med ett längre linne under och det är också fint! Kram

    SvaraRadera
  4. Snyyyggt! Den där mindre storleken är ju klockren på dig. Så snyggt du bär upp den :-)

    Hoppas du hittar den svarta i rätt storlek. Blir lite sugen själv nu :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Vivvi - Tack! jag har blivit otroligt förtjust i den :) Så vacker och lättburen :)) Kram

    SvaraRadera
  6. Fin som f-n i grey! Ska jag, ska jag inte? Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad snygg Rosanella är på dig. Jag får nog vänta ett tag till på min, men jag tror det är värt väntetiden.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åhh, jag vill hitta en 4a och prova, för den är så fin!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Ja det är den ständiga frågan :)) Kram

    Hilde - Den är definitivt värd att vänta på! Kram

    Christina - Ja den är helt underbar! Min rosa köpte jag hos Milk and Honey :) Kram

    SvaraRadera