Powered By Blogger

fredag 24 juni 2011

Höstlig midsommar stass!

Igår fick jag mina ljuvliga plagg! Det är så härligt för jag var inte ett dugg intresserad pre-fall av de jag sett innan! Så fick jag syn på dessa! Och jag blev stormförälskad i dem :)) Sigh skirt och Rosanella blouse!

Detta blir min midsommarstass i år och om man ser till vädret (här i Göteborg i alla fall) så är det mer höstligt än somrigt.

Bilderna är tyvärr mörka och gör inte kläderna rättvisa men jag visar dem ändå!


Suddiga också ser jag nu.. 


Resåren i midjan är lagom mjukt så man kan välja om man vill ha den i midjan eller längre ner. Jag har dragit ner den lite.

Nu önskar jag er en HÄRLIG MIDSOMMAR allihop!

Vi kommer vara hemma hos oss några stycken och äta det som hör till!

Kramar!

16 kommentarer:

  1. Superfin midsommarstass! Hoppas ni får en riktigt bra dag!
    Jag ser att jag har missat en massa här så nu ska jag läsa bakåt lite... kanske återkommer med fler kommentarer efter det.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å vad fint!! Det där är en perfekt kombo.
    Ha så roligt idag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så fint! Vad har du för storlek på kjolen??? har förbokat en, men tvekar om jag valt rätt atorlek!

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt!! Vad jag hoppas mina kommer snart:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack! Ha en riktigt bra dag du med! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Tigern- Tack så mycket och tack detsamma! Firar man Midsommar i Norge förresten? Kram

    Nena - Jag har stl 2 och den är normal tycker jag! Glad midsommar! Kram

    Hilde - Ja de överträffade tom mina förväntningar :)) Kram

    SvaraRadera
  7. Jätte snyggt! Glad midsommar önskar jag dig från soliga Grekland!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Marika - Tack! Å underbara Grekland :) Vad härligt! Hoppas ni har det underbart! Kram

    SvaraRadera
  9. You look super, fantastic in the Rosanella and Sigh skirt combo. What a wonderful model you are!!!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  10. Thank you! You´re so sweet :) I really like this combo, very me! Kram

    SvaraRadera
  11. Så fin du var! Rosanellan är jag så sugen på! Hoppas att din midsommar var bra:) Kram!

    SvaraRadera
  12. Linda - Tack :) Rosanellan är kanon och denna färgen är så himla fin i verkligheten! Hade en jättemysig midsommar! Och det hade ni med såg jag :) Kram

    SvaraRadera
  13. Men var jag inte här i går och kommenterade?
    Heeej! Nu.
    Hoppas att du hade det trevligt i går med vännerna och nu är väl balkongen invigd ordentligt?
    Kramar och på måndag ska jag prova din fina höstiga kombo.
    Ha en härlig dag idag!

    SvaraRadera
  14. Lingon - haha det har jag också för mig :) Men hej idag med! Vi hade det jättemysigt! Glömde ta bilder men min syster har några gladbilder :) Har bett att hon ska skicka dem så jag kan lägga ut dem i bloggen :) Vi tog skumpan på balkongen men åt i köket, med öppen balkongdörr :) Det var ruggigt i Götet igår men stämningen var på topp! Kram

    SvaraRadera
  15. Jag är här inne igen! Hihi. så jag kan lika gärna kommentera en gång till. Din outfit är så fin och jag tittar och ohhar och aahhhar i repris.

    Kram och ha en fin söndag,
    L

    SvaraRadera
  16. Lingon - Du är så välkommen :) Jag har dem framme och bara njuuuter av färgerna, så harmoniska och mönstret så fint och... allt :)) Ha en fin söndag du med! Jag har precis avverkat frukosten :P Slow day today! Kram

    SvaraRadera