Powered By Blogger

lördag 4 juni 2011

Lördagens lila

När det är som varmast städar fru Skoog :/ Snacka om Odd.. Nu är det gjort i alla fall och ska ge mig ut i det vackra vädret!
Dagen lila stass består av en topp från Nolita som är super tunn och sval! Många olika nyanser av lila i den men det syns inte så bra. Shorts, kommer inte ihåg märke och lila Converse som jag i ett svagt ögonblick gav bort till min dotter... men idag snek jag till mig dem :) Ett halsband från Snö of Sweden med en lila sten åkte på också :))




Klurar lite på söndagen fotoutmaning och inser att jag kanske inte hinner få till egna bilder men har hittat på webben, får hoppas att det är ok :o))

Hoppas ni får en underbar dag alla underbara!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Och här färgas det hår... lite odd det också... :o)
    Nolita var ett av mina favvomärken innan jag blev en Mollydåre, har kvar lite men gissa vad... för litet... :O(
    Och du: man får fuska och göra precis som man vill med fotoutmaningarna... ;o)
    Hoppas du har en bra dag! Massa Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också Nolita mycket förr och de flesta är för små nu men på senaste tiden har jag hittat några igen :) Ja det blir nog fusk om jag inte tar mig mig dit i morgon. I så fall får jag hoppas att jag lyckas bättre med fotandet än i dag :)) Hoppas din kväll och färgen på håret blir lyckad! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilka fina lila kombos - ta tillbaka conversen tycker jag :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tigern - När jag hade dem på mig idag kom jag i håg varför hon fick dem! De är lite för små :/ så hon får behålla dem :) Kram

    SvaraRadera