Powered By Blogger

lördag 18 juni 2011

Dagens och lite till

Igår fick jag en feberdäck och blev lite osynlig här på bloggen :/ Idag startade jag dagen med en stor balja kaffe och alvedon för jag var tvungen att ta mig till djurkliniken och köpa specialmat till lille Grizzly som fortfarande är känslig i magen.

Glad att jag har vespan allt blir lite lättare då :)

Det visade sig vara en bra kur för här piggnade det till sig rejält! Fick ett ryck och åkte vidare till Saluhallen där jag köpte lite godsaker :)
Dessutom svepte jag i mig en dubbel espresso för att inte tappa farten och som av en händelse ramlade jag in på STUK och fyndade till 50%

Så kan det gå när man släpper ut mig och jag egentligen borde ligga i sängen :P

Nu är jag hemma igen och mår lite illa efter allt kaffeintag...

Här kommer dagens; Odd Molly linne, Ra-re jeansen, Odd Molly skinnjackan och ett annat reafynd, skalle sjalen från Ester Eleonora.




Här kommer lite pics från Stora saluhallen i Göteborg taget från mitt kaffehak :)


Här kan man hitta mat från nästan världens alla hörn! jag hittade några smarriga lammkorvar :) Sonen älskar lamm :))

Lite senare kommer fler härliga bilder från Skiathos som ni kan titta på om ni vill!
Mycket hav blir det denna gång :)

Ha det gott!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar