Powered By Blogger

söndag 5 juni 2011

Mitt sista inlägg på en vecka

Jösses vad varmt det är! Som en bastu.. Tog en cykeltur till stan och jag älskar verkligen min cykel! Väldig skön att cykla med :)) Hittade äntligen en bandeaubikini som satt hyfsat, har snöat in på att jag ska ha en sådan trots att, med tanke på hur många jag provat, jag inte verkar passa i en sådan...men skam den som ger sig :) Nu hittade jag en!

En från Björn Borg med avtagbara axelband och silikon upptill så den inte ska glida ner.
Hittade också ett linne på HM som jag tyckte var kul :) Billigt o bra var det i alla fall!





Dagen  blev Prarie strap dress och min älskade jeanskjol ( som fått en ny dragkedja hos sömmerskan ) och flip-flop


Ursäkta oredan i bakgrunden! Totalpack kaos! Dessutom har golvspegeln gått sönder :( Så går det när man köper billig skit!

Japp! Det var all för den här gången! Nästa gång blir after Grekland.
Då kommer jag vara fulladdad med bilder som jag kommer bombadera bloggen med :))
Kommer säkert gå en lite bloggenad ikväll och se hur ni har det :)

Ha det så gott nu allihop!

Vi ses igen  om en vecka  om ni vill!

Kramar!

9 kommentarer:

  1. Fin bikini! Ha nu en härlig vecka, sola, bada och njut av tillvaron med dottern :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. En riktigt fin bikini du fick tag på!
    Ha nu en underbar vecka med dottern, massa sol och bad och god mat!
    Jag kommer att sakna dig här men ser fram emot när du är tillbaka med en massa bilder. Och då hörs vi om pengar för brillorna också. Tack än en gång för att du är så supergullig och räddar en syster i nöd... ;o) Massa MegaKramar!

    SvaraRadera
  3. Ha det så himla bra i Grekland nu! Njuuut! Kram

    SvaraRadera
  4. Tigern - Ja det ska bli mysigt att bara slappa och mysa med min dotter :) Kram

    Josanne - Kommer sakna dig med :) Jag ska bara njuta, slappa och bada hela tiden, älskar att bada :) Bara kul att hjälpa en syster i nöd :)) Kram

    Linda - Det ska jag verkligen göra :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin bikini! Ha det nu så mysigt i Grekland med dottern.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart fin bikini ju! Önskar dig finaste resan med dottern och hoppas du får det underbart gott och avslappnat och roligt!!! Jag kommer också att sakna dig här...men ser fram emot Greklandsbilder när du kommer tillbaka.

    Njut och ha det bäst!
    kramar i massor!

    SvaraRadera
  7. Hilde - Tack! Har letat länge efter en som satt någorlunda :) Ska bli jätteskönt att åka iväg bara hon o jag :) Kram

    Lingon - Tack! Härliga färger i den :) Ska verkligen bli skönt att bara slappa och njuta! Kommer sakna dig med! Och er andra fina också :)) Och så kommer jag sakna mina katter och min son! Men han och jag får ju mystid senare :) Kram

    SvaraRadera
  8. Godmorgon!
    Vill önska dig/er en riktigt skön o mysig greklands-vecka!! Bada o njut i fulla drag..så härligt ni skall ha!!
    Kunde inte kommentera igår tyvärr. Maken tog med sig min dator på utflykt o via hans så fungerade det inte igen..bättre sent än aldrig heter det ju.
    Du är väl på väg nu..
    Just hemkommen från alvars-rundan!
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  9. Jag är lite sen som vanligt, så du är ju redan iväg-åkt. Men jag önskar dig ändå en jättebra semester , och att din fina bikini blir väl använd.
    Du ser kanske detta först när du kommer hem så jag kan även passa på att säga välkommen tillbaka.
    OCH så har jag en undran. Såg dina grymt fina Ra re-jeans på en bild från 26 maj. Vet du vad modellen heter på dom? Är det herr-modell eller dam?
    Kram så länge.

    SvaraRadera