Powered By Blogger

tisdag 28 juni 2011

Nu är jag på G

Japp första mc lektionen avklarad :) Det gick inte strålande men jag är inte rädd för hojen längre. Däremot var det några andra hrm.. detaljer som kanske inte gick så bra så det får nog bli parkeringen i morgon med :P 

 Landsvägarna får vänta lite till :)



28° var det i Göteborg i dag! Vet ni hur varmt det är med full mc mundering!! Jag fick nog en släng av värmeslag sista stunden för helt plötslig gasade o bromsade jag och gjorde lite annat konstigt samtidigt :-o

Kläderna jag hade under var alldeles blöta efteråt! Fräscht!


Detta är inte jag men  jag hade lika mycket kläder på mig!

Jag vet att jag är lite tjôtig om mitt mcjox :P. Ska försöka vara tyst om detta tills jag gjort något stort genombrott i mc körandet :)

Dagens slet jag av mig så fort jag kom hem så det blev ingen bild på den, men det var nästan samma som igår så ni missade inget!

Ha det så gott allihop!

Kramar!


4 kommentarer:

  1. Nämen vad modig du är!! För mig får du gärna berätta om lektioner o hur det går! Det är ju bara roligt tycker jag..fast själv skulle jag nog inte våga. Känns tryggare i min lilla bil. Förstår mycket väl du blev varm i den munderingen! Har inte tittat hur varmt det är här men varmaste dan i år tror jag. Har alla fönster o dörrar öppna, inte ens hundarna vill gå ut. Hjälper mig att måla istället inomhus, haha.. Nu har jag slutat för dagen, känner mig så nöjd!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie - jag är så glad att jag tog steget :) Det var/är ett stort steg för mig :) Får hoppas jag kommer bättre överens med kopplingen i morgon :)) Lycka till med måleriet! Kram

    SvaraRadera
  3. Du får tjata precis hur mycket du vill! Jag följer gärna dig mot vägen till mc-kortet för jag tycker att du är ascool och imponerande som gör det! Hejjar som bara den! Kram!

    SvaraRadera
  4. Josanne - Tack :D Risken finns väl att jag inte kan hålla mun :) Imorgon ska jag försöka få ordning på den där jobbiga kopplingen så jag kan ge mig ut på vägarna :) Ha det så superduperkul på Roskildefestivalen! Kram

    SvaraRadera