Powered By Blogger

lördag 18 juni 2011

Mera Skiathos och ett pre-fall klick

Förkylningen kom tillbaka med dunder och brak när kaffet och alvedonen gick ur kroppen så de inköpta lammkorvarna ( blä just nu ) blir ersatta av Findus fantastiska fiskgratäng och coca-cola :/

Så! Nu var det slutgnällt!

Istället kan ni drömma er bort tillsammans med mig till vackra Skiathos om ni vill.
Havstema denna gång!


Utsikten från altanen :)


En av alla vackra stränder...


En till..


Härligt relaxad vid en strandtaverna.

Mina fötter :)

Den vackraste stranden av dem alla ( som vi besökte), Mandraki.

Vägen till Mandraki. Det var en bit att köra på slingriga vägar av sandsten, så vackert...

Moppen! Vår ständige följeslagare.

:)


Och jag måste ta med en bild när jag är pigg o glad  (och frisk!) och har på mig min vackra Patchwork Embl....Kort sagt Guldkänningen! Man ser en liten glimt av den i alla fall :)


Den här stod på altanräcket/väggen! Hmmm... Tur att man inte har ormfobi!

Ja jag har hur mycket bilder som helst! Same same but different :)
Måste säga att jag allvarligt känner för att emigrera just nu...

Till sist måste jag visa mitt pre-fall klick! Jag trodde verkligen inte att jag var intresserad av något från pre-fall... men här uppstod plötsligt en häftig förälskelse så jag slog till!


Så ljuvlig :)

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramar!


7 kommentarer:

  1. Snyggt klick, jag har förbokat samma;) Vi kommer att bli jättesnygga i den kjolen. Jag förstår att du drömmer dig tillbaka, vilket underbart ställe.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Jag skulle ha självdött av skräck bara av att se den där orm-burken!! Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde - Skitsnygga kommer vi bli :)) Ja just nu längtar jag tillbaks faktiskt... Kram

    Linda - Det tog några dagar innan jag tittade närmare på burken, och då blev jag lite nojjig :P Men såg inte till några ormar, de hade väl blivit förgiftade! Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Och kjolen är jättefin :-) Bra klick!

    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tigern - Tack! Ska bli kul att se den i verkligheten :) Ha en fin kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  6. Helt underbara bilder..mums:) njut av allt.. kram kram:)

    SvaraRadera
  7. Och ännu mer underbart i verkligheten :) Det var verkligen en skön resa :) Snart är det Island som hägrar! Kram

    SvaraRadera