Powered By Blogger

tisdag 21 juni 2011

Tillbaka från feberdimmorna, dagens o lite kattpics

Ja  jag lyckades bli sjuk igen :/ Och ja, jag är sjuk väldigt ofta tyvärr... Inget att göra åt. Den här gången verkar det ha varit något aggressivt som slog till rejält men gick över relativt snabbt: man får vara glad för det lilla :)

Nu har vi i alla fall fixat nya pass jag och sonen så vi kommer in på ( i ? ) Island.

Dagens idag blev Superian tunic med avkortade ärmar och baggyjeans.

Ber om ursäkt för motljuset..



En dag när jag låg i sjuksängen fick Grizzly ett busryck som, upptäckte jag efteråt, slutade i ett par rejäla hål i mitt favorit linne :( Mitt fel! Jag busade med och har glömt att klippa klorna på honom..


Grizzly tittar fram under datorn :)

Mitt fina linne!
  
 Sedan somnade han gott... lille busen...



Loui med i en av sina obetalbara poser :) Han låg så ett bra tag med tassen rakt upp :)) Här ser man tydligt hans tumme...

Nu ska jag fortsätta ta tag i allt som blivit liggande när jag var dålig! Fick mejl idag från Lisen att min kjol var på väg :) Ska bli så spännande att se den irl!

Ha det  så gott allihop och hoppas ni inte glömt mig!

Kramar!

7 kommentarer:

  1. Vad skönt att du känner dig bättre. Vad är dina katter för ras? Tråkigt med linnet. En av mina katter rev lös en tråd på min ka-ching pocket dress i går och det blev inget hål men ett fult streck, retsamt.

    SvaraRadera
  2. Åh neej, fina linnet. Men men han är ju såå jättesöt! Klart man inte glömmer dig, du är ju OddMe? :-D Grizzly är verkligen bedårande söt.. och jag hoppas du kryar på dig nu ( jag med) så vi får midsommar. Island så här års är nog helt fantastiskt fint..midnattssol och så...

    Stora kramen!

    SvaraRadera
  3. Söta kisse-pissar! Vilken sov-stil:) Trist med linnet, men så där är det när man busar upp ett vild-djur;) Härligt med Island:) Kram

    SvaraRadera
  4. Loui o Grizzly är Pixie-bobs, kallas också minilodjur. De är ofta polydaktyla, Loui har två tummar, en på varje tass. Ibland har de kort svans, bob-tail, Grizzly har det medan Loui har en halvlång yvig svans. Framförallt är de väldigt goa, lugna (förutom vissa busryck och brottningsryck :)) och väldigt personliga. Och mycket mycket mer. Maja är bondkatt som kommit till åren. Hon var ute katt förut men vill nu vara inne. Hon är också mycket speciell och gosig men kan bita ifrån om det inte passar damen :) Ja det är inte kul när kläderna går sönder :/ Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon - Vad skönt att höra :)) Känner mig så bortkopplad från allt när jag blir sjuk.. Ja Grizzly är så söt och go så det är omöjligt att bli arg på honom :) dessutom är det mitt ansvar att klippa klorna på honom :/ Ja nu är det dags att vi kryar på oss! Ska fira midsommar med syrran och ev en kompis. Hoppas jag får se midnattssolen! Skulle vara riktigt häftigt! Kramar

    Linda - Snacka om konstig sovstil :D Ja man får inte glömma det ;) Kan bli dyrt i längden.. Skönt att jag inte ska åka förrän 22/7 så jag kan vara hemma lite också och skrota i lugn o ro och bli riktigt frisk :) Hoppas att det blir lite sommar här med! Trött på regn! Vill åka ut till de vackra öarna och njuta av sommaren .) Kramar

    SvaraRadera
  6. Så himla sööööta katter:) och jag hoppas du blir helt frisk nu:) kram kram :)

    SvaraRadera
  7. Too di loo - Dom är så mysiga :) Hoppas verkligen jag också! Är så trött på att vara sjuk.. Kramar

    SvaraRadera