Powered By Blogger

lördag 25 juni 2011

Dagens hemmastass och måsterror

Idag är jag lite trötter... Inte för att det gick så vilt till igår utan för att jag bara sovit någon timma. Gick och lade mig vid 1-tiden och vid 2-tiden satte den förbannade måskolonin här utanför igång att skräna! Det låter fruktansvärt! I alla fall om man vill sova! Dom bor på ett stort tak nedanför mig, just nu nästan helt tomt men det låter ändå, de bor väl under taket eller nåt!

Japp! Det var dagens gnäll!


Måsnästet


Gårdagen var mysig! Vi var några stycken hemma hos mig som åt njöt och hade det bra :)
Kanske kommer bilder senare om min syrra skickar dem, jag glömde ta bilder.

Dagens sov och has kläder ( slumrade faktiskt till en stund nu på dagen ) är Tallulha ( eller nåt sånt ) cardigan, Fonda trousers och Jersey dress. Superskönt!




Nu är dagen nästan slut ser jag så det är väl bara att slappa vidare! Skönt att ha en sådan dag också ibland :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kramar!

8 kommentarer:

  1. Mysig outfit, och här har det också sovits ett par timmar på eftermiddagen. Det blev ju så sent igår..hihi.
    Alltså måsar...kan man inte....blåsrör, luftpistol eller samtalsterapi att de kan skräna någon annanstans lång i från där vi bor. Här hos oss har de konferans varje morgon i samma tid som dina, men det kanske är kråkor i stället? Jag har öronproppar på nattygsbordet som jag stoppar in på morgonkvisten.
    Nu är det dags för en lite kvällspromenad här, har inte varit ute än.
    Kramar och ha en fin kväll,
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Har faktiskt funderat på luftgevär ;) haha kråkor är nog inte så kul det heller :)) Öronproppar var en bra idé! Ha en fin kväll och en skön promenad! Kramar

    SvaraRadera
  3. Såna mysdagar kan det inte bli för många av - jag var pigg som en loppa och har varit ute på stan, men nu tar nubbarna ut sin rätt känner jag... Nu blir det soffan resten av kvällen.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  4. Tigern - Det låter skönt :) Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera
  5. Fy för skränade måsar:( Du får väl göra en "Runar" och skjuta av lite från sovrumsfönstret;) Fin dagens:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Linda - Tanken har faktiskt slagit mig, hehe ;) Kram

    SvaraRadera
  7. Tycker att du är oförskämt snygg för att bara slappa runt hemma, du skulle se mig, sunkiga mysbyxor där knäna hänger vid fötterna och urtvättad t-shirt... jag får nog allt ta och uppdatera min slappestass inser jag nu... ;o)
    Godnatt & Kram!

    SvaraRadera
  8. Josanne - Jag har värre slappstassar :) Här hade jag precis hämtat tvätten, sedan åkte Bh av med :) Kram

    SvaraRadera