Powered By Blogger

tisdag 28 juni 2011

Eftermiddagens, hjälp och swap?

Snurrig titel men jag behöver hjälp! Av någon anledning kan jag inte avgöra om min svarta Rosanella är för stor eller inte, så jag tar tacksamt emot era synpunkter! jag tror att den ser för stor ut men som sagt, vet inte om jag ser rätt! Denna är i stl 3 min rosa i stl 2 som jag är jättenöjd med. Problemet är ( och vilket I-landsproblem sen...) att jag tycker den svarta är så himla snygg med den var slut i min stl, så jag chansade på en 3:a.
Blablabla.... Så här ser den ut på mig!





Jag slänger ut frågan igen!
Är det någon som vill swappa storlek?

Eftermiddagens outfit blev linne från Hunkydory, shorts Mos Mosh och Odd Molly Earhart cardigan.



Hoppas ni får en fin sommarkväll!

Kramar!

11 kommentarer:

  1. Tror du inte den dyker upp någonannanstans då om du skulle skicka tillbaka den. Känns den mindre bättre tycker jag helt klart att du ska byta. Svårt att se riktigt men jag tycker ändå den sitter bra. Kanske lite stor där man knyter...Ärmarna har ju bra längd...

    Hoppas du hittar en som du är nöjd med för den är ju superfin

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi - Tack för ditt råd! Du har rätt, den dyker säkert upp senare, bättre att vänta... Som sagt jag är väldigt nöjd med den rosa i stl 2 :) Och jag ville så gärna att den svarta skulle passa :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att den ser liiite stor ut, jag hade skickat tillbaka, klart att det kommer att dyka upp en med rätt size:) kram kram :)

    SvaraRadera
  4. Too di loo - Jo jag ser det också nu... Kan ju hoppas att någon returnerar en tvåa lagom till att min kommer fram :)) Tack för ditt råd! Kram

    SvaraRadera
  5. Jo den är absolut för stor. Tittade bakåt och din rosa är mycket bättre.
    Jag kollade efter en 2:a till dig i Malmö. AjaBaja hade ingen och Factory och Iisa hade inget pre-fall alls... Men jag lovar att hålla storspan.
    Skulle så himla gärna vilja köpa 3:an av dig men har inte råd just nu... :o(
    Får hålla tummarna att vi båda hittar den i rätt size någon dag... Kram!

    SvaraRadera
  6. Håller med dom andra, den ser lite stor ut. Kram

    SvaraRadera
  7. Josanne - Ja den får åka tillbaka! Tack för att du håller span! Jättegulligt av dig :) Nä ibland får man hålla sig, SVÅRT :-o)) Kram

    Linda - Ja den är för stor hur mycket jag än vill att den ska vara lagom :( Kram

    SvaraRadera
  8. Den är ju jättefin, kanske lite stor? Jag hjälper också till att spana en tvåa till dig!

    kramkram

    SvaraRadera
  9. Lingon - Tack! Jättegulligt :) Vill så gärna ha en svart också! Kramar

    SvaraRadera
  10. Jätte fin, kanske lite stor. Jag har inte hunnit pröva den ännu. Säkert slut när jag kommer hem. Hoppas du hittar någon i en mindre storlek.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Marika - Ja den är jättefin men för stor för mig så den åker tillbaka! Kram

    Tack allihop för er hjälp! Ibland blir jag blind! Men nu ser jag också att den är alldeles för stor, så nu behöver jag inte gräma mig för att jag lämnar tillbaka den :) Kramar

    SvaraRadera