Powered By Blogger

fredag 3 juni 2011

Dagens lila

Igår tjuvstartade vi Greklandssemestern lite :) Vi åt på Grekisk restaurang utomhus :) Moussaka och öl som verkade göra susen mot bölden :)

Dagens lilatema blev så här icke mollig! Men senare när jag åker iväg på vespan åker finaste ljuslila mollykoftan på och mina lila sneakers :) ( orkade inte knyta på mig dem nu)

Byxorna som inte är lila (man kan ju inte skämma ut sig helt :-o) är från Hunkydory, linne, Saint tropez, top, Nolita,  flip-flop, Adidas och Long frill cardigan från Odd molly. Lila nagellack har jag också :))






Idag ska jag växla och fixa lite annat sedan MÅSTE jag städa!! Att det är så himla tråkigt ibland!

Hoppas ni får en bra dag! Här är det soligt och varmt :D
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Fin-fint tycker jag! Och så tufft med lila nagellack, det har jag missat. Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket sött linne! Koftan funderar jag på, hur är den i storlek kontra Grandmas..?? Vet du det..
    Förresten jag glömde o berätta för ett tag sedan beställde jag (kände mig oerhört modig..) Rare jeans efter att ha sett dina på bloggen! Jösses vilka mysiga jeans, enormt stora men otroligt sköna måste jag säga! Det hade jag inte vågat om du inte visat dina, så tack för det!
    Har lila nagellck på mina tånaglar sedan en tid tillbaka, nöjd med valet.
    Ha en fin dag hos dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tigern - Lila nagellack i olika nyanser kör jag med jämt! Passade ju bra nu :)) Kram

    Annelie - Ja det linnet kunde jag inte motstå när jag sprang på det :) Kul att jag inspirerat dig! Har köpt ett par snarlika till :) de är så sköna! Ha en fin dag du med :) Kram

    SvaraRadera
  4. Annelie - Glömde skriva att koftan är normal i storleken. Har en i powder också och den är likadan, storleken verkar inte skilja mellan färgerna som de gör ibland. Denna är lite mer figurformad än Grandma och tunnare. Den är lätt att bära. Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Och till och med lila naglar;) Kram!

    SvaraRadera
  6. Linda - Ja vilken tur :) Det får väl kompensera de ickelila byxorna ;) Kram

    SvaraRadera