Powered By Blogger

torsdag 16 juni 2011

Odd mollyfynd på flygplatsen och till Salu!

Den som söker hon finner... Jo jag hann knappt börja resan innan jag blev en Molly rikare, en mycket efterlängtad sådan fast i en annan färg än den jag tänkt från början.
30% var det på den :)
Finfina Lulu dress almost black med gröna broderier på ryggen!  Är helt kär i denna underbaring, så fin passform :)

Har länge velat ha denna i chalk och det vill jag ännu mer nu!!
Så om det är någon som vet var jag kan få tag i en sådan i stl 2 , HOJTA!! 

Och jag tänker behålla den svarta också :))





Var jag än ställde mig blev det motljus så klänningen kommer inte till sin rätt här! Men den är uuuunnnderbaaaar!!

Jag tänker påbörja en liten ev. stor  garderobsrensning. börjar med dessa:

Full emb smock dress, royal stl 1.

Denna är rymlig i storlek och jättefin verkligen, men, jag passar inte i modellen. Försökte mig på den här fast jag egentligen var på jag efter Tarradiddeln i royal men smocken funkar inte på mig :(
Om någon vill swappa eller sälja en taradiddel i royal i stl 2 eller 3 är jag VÄLDIGT intresserad :)

Denna är köpt på Tradera och är i mycket fint skick! Jag vill ha 1000:- för den.

SÅLD!



Terry dress i powder, stl 2 säljer jag även den för att jag inte passar i den tyvärr!
Den är endast provad men tvättad en gång eftersom den följde med till Grekland och behövdes frächas upp!
600:- vill jag ha för den.




Nu ska jag posta goa Josannes solbrillor och ta mig ut i solen lite :) Sedan är det dax att börja sortera Greklandsbilderna... och de är många! Men det är kul att återuppliva semesterminnerna :)
Ikväll ska jag gå en ordentlig bloggenad och se vad ni har haft för er :)
Igår var datorn ockuperad av dottern hela kvällen så det blev inget med det.

Ha det så gott!
Hoppas vi syns senare!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Full emb smock i royal, ett av mina drömplagg som jag letat snudd på ihjäl mig efter. Vill Köpa!!! Om ingen annan vill swappa om du hellre vill swappa. Tyvärr är inte min taradidle till salu men kommer att hjälpa dig att hålla span efter den. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag blev så uppspelt där att jag ju helt glömde att få med ett stort Grattis till superfina Lulu, sitter kanonsnyggt på dig!!! Håll hårt i den! Kram snygging!

    SvaraRadera
  3. Du får jättegärna köpa den! Och tack för att du hjälper mig att hålla koll :) Mejlar dig! Kramar

    SvaraRadera
  4. Köar på Full emb smock i royal =)

    SvaraRadera
  5. Bra! Om inte Josanne vill ha den kan den gå vidare till dig :) Kram

    SvaraRadera
  6. Naimiez: ja skulle den inte passa på mig så hojtar jag till dig på en gång! Kram till er båda!

    SvaraRadera