Powered By Blogger

torsdag 23 juni 2011

Nu börjar det bli nervöst!!!

På tisdag är det dags för min första övningkörning med tung mc och jag är skitnervös!
Känns det helt uppåt väggarna då får jag väl se hur jag går vidare....
 Varför finns det inte Mc kort för Vespa? Så man slipper växlar och annat krångel och bara koncentrerar sig på fart och trafik!

Nu är det som det är och kanske får jag världens kick!
Återkommer om detta på onsdag :)

Ja första gången lär jag inte ens komma så här långt! Lär väl stå på en fotbollsplan och feppla med växlarna :P.  Men sen! Då blir det slalom :))

Hoppas jag någonsin kommer hamna i det här sköna läget :D

Men helst inte i det här :-O

Lite tankar och drömmar så här på torsdagsmorgonen :)

Kramar och på återseende lite senare om ni vill!

5 kommentarer:

  1. Vad spännande! Har funderat på det många gånger, men aldrig vågat helt. Blir kul att höra om dina erfarenheter. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - Jättespännande är det! Är inte säker på om jag vågar heller egentligen :P Men jag vill så gärna ha ett mc-kort så jag får ta tjuren i hornen :)

    SvaraRadera
  3. Tigern - Glömde kramen :)

    SvaraRadera
  4. Häftigt, det kommer att gå hur bra som helst och man kan alltid ta det lugnt. Men klart att det pirrar lite...
    Kramar!!!!!

    SvaraRadera
  5. Lingon - Ja visst är det! Och pirrigt :) Men ska faktiskt ta det lugnt, det får ta den tiden det tar..Kramar!!

    SvaraRadera