Powered By Blogger

torsdag 2 juni 2011

Dagens testing och ny utmaning!

Idag blir det städdag med tillhörande haskläder så jag visar min provning av lila Wunder (?) halterneck istället.. Denna klänning tycker jag är så ljuvligt vacker men var tveksam redan från början eftersom det var halterneck. Men så dök den upp på Tradera och jag slog till ändå!

Jag har provat otaliga varianter och hade i princip gett upp! Såg ut som från att ha rymt från en bordell till att inte se klok ut :(
 Men.. så provade jag den här varianten i går och tyckte att den såg riktigt ok ut trots att det blev både halterknäppning och axelband..
Vad tycker ni? Är det här bara ett ösketänkade från min sida för att jag så gärna vill ha den eller är det diss?
Brutalärlighet uppskattas :)

Här kommer den, Wunder (har jag för mig att den heter) halterneck och Dareme dress:






Den här stassen får också räknas som min lila dagens för jag har hakat på Oslotigerns utmaning att bära en färg i en hel vecka! Fast för min del blir det bara fram till söndag denna gång eftersom jag åker till Skiathos på måndag och förmodligen inte bloggar därifrån då jag inte lärt mig hur man gör ännu! Är det svårt att blogga från Iphonen?

Hoppas ni får en bra dag allihop!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Jag har precis köpt halternecken, men inte provat den än (ligger i Sverige), ska bli spännande! Tycker kombon var fin! Gör inget med axelbanden, och jättesnyggt med spetsen i urringningen! Så roligt att du är med på utmaningen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att kombon du har här är bra mycket snyggare än bara halternecken ensamt! Jag köpte den men trivdes aldrig i den. ände mig just som att jag skulle ha flytt från en bordell i den. :o)Men hade jag sett din kombo här innan så hade jag nog aldrig sålt den. Så hiss säger jag alltså!
    Haskläder, vilket underbart ord! Kommer garanterat att sno det av dig... ;o)
    Hoppas du får en bra dag och att städandet går galant. Massa Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack! Tycker det var en kul utmaning! Ska bli spännande att se var man får ihop för kombinationer :) Om utmaningen fortfarande håller på efter jag kommit hem så hakar jag gärna på igen! Kram

    SvaraRadera
  4. Josanne - Tack! Det var skönt att höra :) Och ja, det blir lätt bordellvarning på denna :)) Haha haskläder kommer direkt från hjärtat :) Det är precis så jag känner mig! Städningen har kommit av sig :/ Ligger hellre och gosar med katten som är ovanligt kelen idag :) Hoppas du får en bra dag du med och lycka till med hajen! Kramar

    SvaraRadera
  5. Du är ju skitsnygg!!! Allför sträng mot dig själv bara ;)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med folket ovan, du är skitsnygg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Självklar hiss!! Fint med Dareme dressen under! Ser väldigt snyggt ut på dig! Annars säger jag precis som Josanne, sålde min fort men hade jag sett dig innan så..men men.
    Här har vi haft besök under dagen, inte hunnit med någonting känns det som..dagarna springer bara iväg just nu.
    Hoppas du får en fin eftermiddag/kväll o kan njuta ute på balkongen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Tack alla för positiv feedback :) Känns bra mitt i all risighet :)) Min Dareme har legat i lådan och blivit bortglömd! Tur att jag hittade den :) Idag ska jag ut och äta med dottern, något mjukt som kan passera bölden lite lätt :/ Funderar faktiskt på att gå till en annan läkare i morgon. Även om jag inte suttit så mycket på balkongen, tittar jag till den och njuter av färgerna :)) Kramar

    SvaraRadera
  9. Åååå den är ju bara så fin! Älskar min. Tycker det är en klockren combo du fått till. Ett tips om du inte vill ha axelband och halterneck är att ha en bandeau-bh eller top under. Jag köpte jättefin på Gina Tricot i vitt som passade jättebra till den klänningen :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Vivvi - Jag var där och tittade men hittade ingen! Får kolla i en annan butik också :) Kram

    SvaraRadera
  11. Det funkar kanon! Jag kommer att få ha vanlig behå under min också, har för big boobies för halterneck-bh. Får ont i nacken då.......

    SvaraRadera
  12. Linda - Ja det är jobbigt med halter ändå envisas jag med att köpa bikini med knyt i nacken! Får se hu det går nu i sommar.. Om jag känner mig halshuggen får jag väl tänka om :) Kram

    SvaraRadera