Powered By Blogger

onsdag 15 juni 2011

Hemma!

Ja egentligen kom jag i måndags men har haft fullt upp med städ o tvätt :/ Min son är bra på mycket men städning är inte hans bästa gren..

Just nu har jag inte så mycket att säga, men ville bara säga hej! Var inne igår och kollade läget hos er och ni såg ut att ha det bra :) Ska också se till att komma igång. Om ett tag när dottern fört över bilderna kommer jag visa lite fina pics från Skiathos! En underbar ö som jag kommer att återvända till! Fanns mycket mer att se.. mer om det senare om ni vill :)

Här kommer en bild ( den enda jag hade i mobilen ) från första kvällen... jag var så trött att ögonen gick i kors, blir alltid så däckad när jag har flugit. Vi landade rätt tidigt så vi hann både gå till stranden och ta siesta innan kvällens middag :)


Crochet frill användes flitigt :)

 Hoppas ni har det bra allihop!

Kramar

9 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka och det ska bli roligt att se lite bilder av blått hav.

    Kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  2. Men si gudda :) Glad är du i alla fall! Ska bli kul att se lite bilder sen :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Vad supernajs att ha dig tillbaka här igen! Har saknat dig! Du är superfin på bilden!
    Såg att du skrivit att du har mailat, jag kommer inte in i mailen nu... ;o( Ska ut en sväng nu men testar igen så fort jag kommer hem.
    Ser fram emot dina Greklandsbilder, men ingen stress, väntar så gärna på dem. Mucho Kram!

    SvaraRadera
  4. Looking lovely in your lilac crocheted cardigan!

    Mxx

    SvaraRadera
  5. Nu har jag lyckats kicka igång mailen. Och mailat dig. Kram igen!

    SvaraRadera
  6. Lingon - Härligt att vara tillbaka :) Mycket hav blir det :)) Massa kramar tillbaks!

    Rosen - Haha! Ja ett riktigt fånleende har jag :) Bilder kommer snart hoppas jag :) Kramar

    Josanne - Supernajs att vara tillbaka! Ser lite töntig ut men det kändes bra att sitta där och veta att man skulle vara där en hel vecka :)) Ska bli kul att visa lite bilder :) Massa kramar

    Little Miss Norway - Thank you! I love it :) Kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem. Ska bli kul att få se lite bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Va redan hemma.... jag tiden går snabbt,och ser fram emot lite foto men som sagt stressa inte. Superdupertack för att du svarade på vilken modell det var på dina jeans. Ska kollas upp.
    kram <3

    SvaraRadera
  9. Hilde - Tackar! Nu är bilderna intankade i datorn.. nu kommer det svåra; att välja :) Kram

    Annika - Ja tiden flyger iväg! Hade gärna stannat en vecka till :)) Hoppas du hittar byxorna de är supersköna! har hittat ett par till från dem med lite mindre slitningar och lite mer baggy, nåt att växa i ;) Kram

    SvaraRadera