Powered By Blogger

torsdag 8 november 2012

Ute och gått

Har precis varit ute på dagens runda och i brist på annat visar jag upp min PW-stass :) som kan se ut på lite olika sätt men idag så här. Har löst problemet med att frysa om ben och häck genom att ta mina skidunderställbrallor under. Himla bra - både värmer och de får komma lite mer till användning.

Lager på lager - träningskläder blandat med vanliga klädet och Mollyjackan på toppen som är perfekt som PWjacka :)


Nu är det inte många löv kvar på träden - men fint ändå...


Nu är tanken att jag ska dra igång snabeldraken - ska bara vila lite först :P

Ha en fin dag!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Snabeldrake och pw är ju dubbel motion. :)
    Fin du är i golconda jacket, den ska jag spana efter...!
    Kramar och ha en fin fin kväll

    SvaraRadera
  2. Precis! Ska bara se till att få tummen ur :P Tack :) Ett annat jackköp som jag är supernöjd med! Har använt den hela hösten och nu som PWjacka. Hittade den till superbra rabatt på någon holländsk webbutik som Linda G tipsade om. Glömt vad den heter :/ Kramar och finfin kväll till dig med!

    SvaraRadera
  3. Snabeldrake är bra träning, och vad duktig du är som är ute och promenerar.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mina promenader är heliga - desto sämre på att ta itu med snabeldraken :)) Kram

      Radera
  4. DEn där snabeldraken undviker jag så mycket som möjligt;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bytte dammsugarpåse sen fick det vara nog kände jag :P Tar det imorgon :) Kram

      Radera